پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها در راستای نظارت بر استفاده از محصولات استاندارد

نماینده مردم قم در مجلس در نخستین جلسه شورای استاندارد قم بر هماهنگی دستگاه‌ها در راستای نظارت بر استفاده از محصولات استاندارد تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76705
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها در راستای نظارت بر استفاده از محصولات استاندارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در نخستین جلسه شورای استاندارد قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با انتقاد از برخی کالاهای غیر استاندارد در بازار گفت: برخی از محصولات با آلیاژی تولید می‌شود که استحکام لازم را ندارد که این امر خسارت‌ها و هزینه‌هایی را برای مردم به دنبال دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌ها در راستای نظارت بر استفاده از محصولات استاندارد بیان داشت: در این بخش دستگاه‌هایی همانند صمت، نظام مهندسی، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و سایر نهادها می‌توانند با برقراری ارتباط لازم با یکدیگر در راستای استفاده از محصولات استاندارد نظارت داشته باشند.

وی افزود: محصولات کشاورزی ما نیز باید دارای استانداردهای لازم باشند و در مدت اخیر شاهد بودیم که برخی کشورها که بسیاری از کالاهای آنان استاندارد نیز محصولات کشاورزی ایران را به دلیل بیش از اندازه بودن سموم کشاورزی در آن به کشور مرجوع کردند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تاکید کرد: در زمینه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نیازمند اعمال استانداردهای لازم داریم و انتظار می‌رود دستگاه قضائی نیز در برخورد با متخلفین در این عرصه وارد میدان شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این زمینه مجلس شورای اسلامی نیز می‌تواند با اصلاح قانون هزینه تخلف برای افراد را بالا ببرد تا استانداردهای لازم رعایت شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi