پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با هنرمندان شهرضا و دهاقان

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با هنرمندان شهرضا و دهاقان مدیرعامل صندوق اعتباری هنر که همزمان با سفر ریاست جمهور به استان اصفهان  همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنج شنبه ۲۶ خرداد به این استان سفر کرده بود، طی دیدار چهره به چهره با اصحاب فرهنگ و هنر شهرضا و دهاقان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76585
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

کرونا :

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با هنرمندان شهرضا و دهاقان

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با هنرمندان شهرضا و دهاقان

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر که همزمان با سفر ریاست جمهور به استان اصفهان  همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنج شنبه ۲۶ خرداد به این استان سفر کرده بود، طی دیدار چهره به چهره با اصحاب فرهنگ و هنر شهرضا و دهاقان درخواست ها و مطالبات آنها را مورد بررسی قرار داد.
پوراحمدی در این دیدار ها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات هنرمندان این شهرستان پاسخگوی مطالبات آنها بود.
وی با اشاره به ریشه های عمیق فرهنگی وهنری استان اصفهان گفت: این استان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین استان های کشور از نظر پیشینه تاریخی و فرهنگی درکشور است. این استان مهد هنر و صنایع ظریفه است که با تلاش هنرمندان آن سبب شده است فرهنگ و هنر اصیل این منطقه از کشور پویا و زنده باشد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: نزدیک به ۴ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر این استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند. این استان زادگاه هنرمندان بزرگی است که از سرمایه های معنوی کشور ما محسوب می شوند.
مشاور وزیر ارشاد اظهار داشت: صندوق اعتباری هنر خدمات خود را در پنج بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، تسهیلات قرض الحسنه ضروری و بلاعوض، طرح تکریم و کمک مستمری به اعضای تحت پوشش ارائه می دهد. علی رغم محدودیت های منابع مالی با  برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش نمودیم حداکثر اقدامات در جهت رفع مشکلات بیمه ای و معیشتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خصوصاً در ایام شیوع  کرونا صورت گیرد.

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با هنرمندان شهرضا و دهاقان 4
پوراحمدی با اشاره به اقدامات صندوق در استان ها گفت: در حال حاضر صندوق ۳۶ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد. از طریق نمایندگان استانی به طور مرتب پیگیر وضعیت اصحاب فرهنگ و هنر در استان ها هستیم. از سوی دیگر طی جلسات با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها سعی در رفع موانع مطرح شده در استان ها در راه ارائه خدمات به اعضا هستیم. همچنین طی دیدار های چهره به چهره با هنرمندان طی سفرهای استانی مسائل و مشکلات مطروحه بررسی می شود.

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با هنرمندان شهرضا و دهاقان 5
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به رویکرد نوین صندوق در دولت مردمی گفت: ما ضمن استمرار و توسعه خدمات بدنبال رونق کسب و کارهای فرهنگی با توجه به ظرفیت هر منطقه هستیم تا زمینه توانمند سازی هرچه بیشتر خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور فراهم شود.
وی دیدار با هنرمندان شهرضا و دهاقان را فرصت مغتنمی دانست و اظهار داشت: طی این سفر مشکلات بیمه ای، تکریم و مستمری و معیشتی هنرمندان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. کل مطالب مطرح شده دسته بندی و با توجه به امکانات صندوق در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم بعمل می آید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi