شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی واحدهای مسکن مهر با گذشت بیش از ۱۰ سال، تحویل داده نشده است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مردم در مراجعه به نماینده‌ها مطرح می‌کنند که بیش از ده سال است هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76526
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

برخی واحدهای مسکن مهر با گذشت بیش از ۱۰ سال، تحویل داده نشده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علیرضا عباسی عصر امروز(پنجشنبه، ۲ تیر ماه) در جلسه ای پیرامون حل مشکلات مسکن مهر ماهدشت که در خانه ملت کرج و با حضور دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در نظام جمهوری اسلامی باید برای رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس افزود: یکی از مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند و در این فصل سال تشدید می‌شود بخش مسکن است. سالیانه به ۱ میلیون مسکن در کشور نیاز داریم تا عرضه و تقاضا متناسب باشد. امروز با سیلی از جمعیت مواجه هستیم که به دلیل عرضه پایین و کوتاهی دولت قبل متقاضی مسکن هستند ولی با افزایش قیمت سرسام آور آن مواجه هستند.

علیرضا عباسی

وی با بیان اینکه مجلس طرح جهش تولید مسکن را در دولت قبل به تصویب رساند؛ بیان داشت: دولت ملزم شده بود که سالیانه یک میلیون واحد مسکن بسازد و اگر این کار صورت می‌گرفت امروز این مشکل را در سرتاسر کشور نداشتیم.

عباسی افزود: مضاف بر این مشکلات، واحدهای مسکن مهر است که تقریباً به سرانجام رسیده‌اند اما به خاطر مسائل جزئی نظیر انشعابات آب، برق یا گاز و غیره باقی مانده اند و تحویل واحدها به تعویق انداخته شده است.

وی افزود: مردم در مراجعه به نماینده‌ها مطرح می‌کنند که بیش از ده سال است هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند.

علیرضا عباسی

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با تفاهم صورت گرفته در این نشست انتظار داریم که دستگاه‌های خدمات رسان با ایجاد هم افزایی و مشارکت بهتر هر چه زودتر مشکلات واحدهای باقی مانده حل شود و این واحدها به مردم واگذار شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi