شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه های روستایی محلات و دلیجان؛ نیازمند رسیدگی جدی دولت

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس نسبت به وضعیت راه های روستایی حوزه انتخابیه خود و عدم رسیدگی دولت به این وضعیت انتقاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

راه های روستایی محلات و دلیجان؛ نیازمند رسیدگی جدی دولت

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به وضعیت راه های روستاهای حوزه انتخابیه خود گفت: یکی از اقداماتی که دولت به ویژه وزارت راه و شهرسازی باید مورد توجه جدی و ویژه خود قرار دهد، رسیدگی به راه های مواصلاتی روستایی است که متاسفانه وضعیت موجود از شرایط مناسبی برخوردار نیست و باید شرایط تغییر کند.

وی افزود: هم اکنون روستاهای محلات و دلیجان وضعیت مناسبی نداشته و کیفیت آسفالت خیلی از راه ها نیازمند آسفالت ریزی مجدد است که باید وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی وزارت نفت جهت تامین قیر، آسفالت ریزی مجدد محورها را مجدد از سر گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در بودجه سالیانه و برنامه های پنج ساله دولت ها مکلف هستند که به وضعیت محورهای روستایی توجه ویژه داشته و اقدامات لازم را انجام دهند که متاسفانه با مشاهده وضعیت راه های روستایی، می توان به این نتیجه رسید که اقدامات لازم به اندازه لازم صورت نگرفته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید نگاه ویژه ای به مناطق روستایی داشته و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به وضعیت روستاییان، لازم است دولت با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت ارتقای زندگی روستائیان به ویژه رسیدگی به محورهای مواصلاتی روستایی داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi