چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

دولت باید تصدی گری را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: دولت باید تصدی گری را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید و در تنظیم گری نیز اشتراکی عمل کند؛ به طوری که بخش های کوچک حاکمیتی در اختیار دولت باشد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76388
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

دولت باید تصدی گری را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید

لطف اله سیاه کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به جلسه ی مشترک هیئت مدیره کانون، اعضای شورا و انجمن های صنفی نظام دامپزشکی استان قزوین گفت: دولت باید تصدی گری را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید و در تنظیم گری نیز اشتراکی عمل کند؛ به طوری که بخش های کوچک حاکمیتی در اختیار دولت باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: یکی از گروه هایی که می تواند تنظیم گری را بر عهده بگیرد اصناف هست. درواقع اصناف علاوه بر تصدی گری باید در کنار حاکمیت وظیفه تنظیم گری را نیز انجام دهد.

وی تاکید کرد: اصناف باید آنچنان در حوزه تصدی گری و تنظیم گری موثر عمل نمایند که دولت مردان متوجه شوند که واگذاری عمل بخردانه و به صرفه ایست.

نمایندده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بیان کرد: امروز همچنان می بینیم مدیران حوزه مدیریت خود را فیزیکال تعریف می کنند درحالی که باید به حوزه فکری خود توجه نمایند و آن را گسترش دهند.

سیاهکلی افزود: در کشور ما مشکل قانون نداریم، بلکه مقررات مسئله ساز است. معلوم نیست کدام نهاد قانون را به مقررات تبدیل می‌کند و بسیاری از مشکلات کشور هم به دلیل مقررات متعدد است.

وی گفت: ما مقررات نویس در کشور نداریم و به نظر می‌رسد این خلاء باید با تدریس مقررات نویسی در دانشگاه‌ها پر شود. این یک نیاز است زیرا اگر قانون خوب هم در مجلس تصویب شود ولی مقررات خوب نداشته باشیم قانون کارآمد نیست و فایده‌ای ندارد./

پایان پیام

معاون امنیتی وزیر کشور: با تردد زائران اربعین از مرز تمرچین موافقت شد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi