جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری موضوع در اختیار گرفتن اراضی منتهی به آبشار برای استفاده از ظرفیت گردشگری شهر بار فیروزه

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در بازدید از شهر باز شهرستان فیروزه از پیگیری موضوع در اختیار گرفتن اراضی منتهی به آبشار برای استفاده از ظرفیت گردشگری این شهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76382
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری موضوع در اختیار گرفتن اراضی منتهی به آبشار برای استفاده از ظرفیت گردشگری شهر بار فیروزه

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به حضور در شهر بار شهرستان فیروزه گفت: طی جلسه با حضور امام جمعه و شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین شهر بار در محل شهر بار، مطالبات و مشکلات شهری مطرح شد و راهکارهای عملیاتی بررسی شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در مواردی که راهکار عملیاتی مشخص بود، مقرر شد بطور جداگانه مکاتبات انجام شده در اختیار بنده جهت پیگیری در سطوح اداره کل ها و وزارتخانه‌ها، قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مطالبات قبلی مسئولین شهر بار، موضوع گلزار شهد.ا بود که با پیگیری های صورت گرفته، بودجه مورد نظر تامین شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس بیان کرد: از موارد مهم پیگیری شده توسط شهردار شهر بار، موضوع در اختیار گرفتن اراضی منتهی به آبشار برای استفاده از ظرفیت گردشگری بود که پیشنهاد بنده در این خصوص این بود که هرچه زودتر فاز اول آن افتتاح شده و پروژه‌های توسعه این طرح معطل اقدامات اولیه نماند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi