پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه فرهنگ تاثیر مثبت دارد

نماینده ورامین در مجلس،گفت:اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه فرهنگ تاثیر مثبت دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76379
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه فرهنگ تاثیر مثبت دارد

به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت  ،حسین نوش‌آبادی  در جلسه شورای فرهنگی شهرستان‌های استان تهران که در حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین برگزار شد اظهار داشت: امروز نشست‌ها، مذاکرات و جلسات مسئولان باید به سمتی رود که پاسخ درستی به سئوالات و ابهامات مردم ارائه کند و تمامی عزم مسئولان باید بر این امر استوار باشد که برنامه‌ریزی، تعاملات و ارتباطات فقط با مردم و برای مردم باشد.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در  مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: مردم هیچ گاه از دین، باورهای اسلامی، اسلام، قرآن، ولایت فقیه و رهبری جدا نمی‌شوند هر چند که ظاهر آنان مورد پسند ما نباشد ولی اگر مسئولان از مردم فاصله گرفته، راه خود را از آنان جدا کنند و حرف و عملشان با هم یکی نباشد، آن زمان است که دیگر مردم به توصیه‌های ما عمل نکرده و راهی که برای آنان ترسیم شده دنبال نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رسیدن به هدف و سیاست حضور مردم و همراهی کردن آنان، به شیوه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیاز است ولی مهمتر از امکانات سخت‌افزاری، این نرم‌افراز و اطلاعاتی است که به مردم ارائه می‌شود که اگر در شبکه اجتماعی و ارتباطات رسانه‌ای، گفتمان مردم به درستی رعایت نشود و حرف‌های ما با فرهنگ آنان متناقض باشد، اعتماد مردم به مسئولان کاسته می‌شود.

نوش‌آبادی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا مانند رهبر معظم انقلاب با مردم صادقانه سخن گفته و حرف و سخن آنان را به درستی شنیده و مسائل آنان را دنبال کنیم، اگر فردی در سازمان و اداره‌ای به خواسته قانونی خود نرسیده و او را معطل کنیم، قطعا مردم به آن دستگاه بدبین می‌شوند و اگر نارضایتی مردم از دستگاهی وجود دارد، به خاطر عملکرد مسئول در برخورد با مسائل و مشکلات مردم است.

شهرداری های تازه تاسیس سراب حمام، پلدختر و معمولان نیازمند اعتبار، قیر و ماشین آلات هستند
دنبال کنید

وی با اشاره به جایگاه والای شورای فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ عمومی جامعه از چنان اهمیتی برخوردار است که برای آن شورایی معتبر، ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی باعضویت ۵ وزیر و ۳۰ عضور ارشد نظام تشکیل شده است که  اگر به جایگاه  این شورا باور داشته باشیم، می‌توانیم تصمیمات بسیار اثرگذار در حوزه فرهنگ جامعه اتخاذ نمائیم.

وی ادامه داد: اگر حرف و عمل مسئولان با هم یکی نباشد و به آن چه می‌گویند، خود پایبند نباشند، مردم به حرف آنان گوش نکرده و آنان را دنبال نمی‌کنند.

 نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مأموریت اصلی شورای فرهنگ عمومی، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای چگونی اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در مناطق مختلف کشور است و اگر این جایگاه به درستی تبیین شود، می‌توان اثربخشی مناسبی را در جامعه و حوزه فرهنگ ایجاد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi