جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح منطقه ویژه اقتصادی سبزوار درگیر بوروکراسی اداری/بهره برداری از این منطقه جدیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را می طلبد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: افتتاح منطقه ویژه اقتصادی سبزوار جدیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را می طلبد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

افتتاح منطقه ویژه اقتصادی سبزوار درگیر بوروکراسی اداری/بهره برداری از این منطقه جدیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را می طلبد

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اهمیت تاسیس منطقه ویژه اقتصادی سبزوار اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار موضوع بسیار مهمی است که درگیر بوروکراسی اداری بوده و بیش از یکسال در انتظار مصوبه دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد بود که با تلاش های انجام شده هفته گذشته این مصوبه اخذ گردید.

وی افزود: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در دبیرخانه مناطق آزاد  مصوب شد و این موضوع بسیار مهمی است که باعث رونق سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال می شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: در شرق کشور دو منطقه ویژه اقتصادی که شامل دوقارون و سرخس است وجود دارد و هر دو منطقه نیز به دلیل مرزی بودن آنها و به دلیل موضوع افغانستان جذابیتی برای سرمایه گذار ندارند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: منطقه ویژه سبزوار به دلیل فضای درون سرزمینی می تواند شرق کشور را متحول کند ولی متاسفانه در چنبره کارهای اداری گیر افتاده است اما با تلاش های انجام شده که در حال حاضر  یک گام به جلو رفت و انتظار می رود که دبیرشورای عالی مناطق آزاد و آقای استاندار جدیت به خرج دهند تا ظرف یکی دو ماه آینده این منطقه ویژه را افتتاح کنیم.

عنابستانی اظهار کرد: کشور دارای منابع فراوانی است و باید با همت آنها را بالفعل کنیم که نیاز به اراده دارد و در حقیقت بایستی بروکراسی های پیچیده اداری برای پیشبرد اهداف کشور کنار زده شوند./

۵۰۰معدن قابل بهره برداری در استان آذربایجان غربی وجود دارد
دنبال کنید

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi