پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجوز احداث 500 هکتار گلخانه برای شهرستان های شهرکرد، بن و سامان صادر شد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز احداث ۵۰۰ هکتار گلخانه برای شهرستان های شهرکرد، بن و سامان صادر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76269
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

مجوز احداث 500 هکتار گلخانه برای شهرستان های شهرکرد، بن و سامان صادر شد

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مهم ترین اقداماتی که در حوزه کشاورزی شهرستان های شهرکرد، بن و سامان انجام گرفت توسعه احداث گلخانه ها بود.

وی افزود: در زمانی که مجلس یازدهم شروع به کار کرد مجموع سطح زیرکشت گلخانه ای استان ۳۰ هکتار بود اما امروزه قریب به ۵۰۰ هکتار یا مجوز گلخانه صادر شده و یا در دست صدور مجوز است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: طرح گلخانه ای شیدا را داریم که بالغ بر ۳۰۰ هکتار است و در شهرستان بن می باشد که خوشبختانه تمام کارهای اداری و سرمایه گذار مشخص شده اند و در روزهای آتی کلنگ زنی می شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: مجموع گلخانه ای شهرکیان حدود ۷۵ هکتار از آن صادر شده و در روزهای آتی یکی از واحدهای گلخانه ای آن کلنگ زنی می شود.

راستینه عنوان کرد: در موضوع آبیاری های تحت فشار و یارانه دولتی برای اصلاح شبکه آبیاری در دستور کار قرار گرفت و بهره مندی از سدهای کشاورزی که در سالهای گذشته ایجاد شده بود ولی شبکه زیر سد ایجاد نشده بود کارهای بزرگی انجام گرفت.

وی بیان کرد: توسعه گلخانه در حوزه انتخابیه از اقدامات مطلوب در زمینه کشاورزی بوده که می تواند منجر به اشتغالزایی و فرصت شغلی برای منطقه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi