جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حمزه محقق‌زاده در آئین معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی این شهرستان اظهار کرد: نوع نگاه مجموعه سپاه و بسیج به مقوله آموزش و پرورش بسیار ویژه هست و بین تمام اقشار بسیج، بسیج دانش‌آموزی را به عنوان قله فعالیت‌های قشرهای وابسته به سازمان بسیج مستضعفان می‌داند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76179
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حمزه محقق‌زاده در آئین معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی این شهرستان اظهار کرد: نوع نگاه مجموعه سپاه و بسیج به مقوله آموزش و پرورش بسیار ویژه هست و بین تمام اقشار بسیج، بسیج دانش‌آموزی را به عنوان قله فعالیت‌های قشرهای وابسته به سازمان بسیج مستضعفان می‌داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت از طرح شهید بهنام محمدی به عنوان قله طرح اعتلا نام برد و تصریح کرد: ما بهترین نیروهای خلاق و ایده‌پرداز را در سازمان بسیج دانش‌آموزی داریم.

وی مسئله مهم امروز را حول مسائل فرهنگی عنوان و بیان کرد: نظام ما یک نظام استثنایی در دنیاست و به عنوان سردمدار تفکر ویژه اسلام ناب هستیم لذا دنیا هم نوع برخوردش با ما متفاوت هست.

محقق‌زاده با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و امپراطوری رسانه آن گفت: استکبار جهانی جنگش جنگ فرهنگی است، وقتی به عینه دشمنی دشمنان را می‌بینیم باید همه دستگاه‌ها به یک نقطه واحد برای زمین زدن دشمن گام برداریم.

وی خواستار ترویج مسائل آموزشی و فرهنگی در مدارس شد و افزود: هر وقت توانستیم این مسائل را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم می‌توانیم به نتایجی که انقلاب برای آن استارت خورد برسیم.

فضل‌الله گنجی‌پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه نیز در این آئین اظهار کرد: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی حلقه ارتباط آموزش و پرورش و سپاه پاسداران است و این ارتباط مستمر همیشه وجود دارد.

وی با بیان اینکه الان فصل، فصل چالش‌هاست گفت: برای جلوگیری از برخی چالش‌های احتمالی، الزام این ارتباط ضرورت بیشتری دارد.

به گزار‌‌ش فارس، در این آئین از زحمات مهدی دانایی تقدیر و سید صادق محمدی به عنوان مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

تبدیل اُمیکرون به سویه غالب در کشور/ وزارت بهداشت: دز سوم واکسن را بزنید
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi