جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران پیشرفت وسایل گرمایشی و سرمایشی در سال‌های اخیر، منجر به ارائه محصولاتی شد که از نظر کارایی، بسیار مفید‌تر و از نظر مصرف انرژی نیز بسیار بهینه‌تر هستند. این وسایل اما نسبت به نسل گذشته خود، پیشرفت‌هایی در طراحی و ساخت داشتند که همین امر، نصب .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76139
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

کرونا :

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران

پیشرفت وسایل گرمایشی و سرمایشی در سال‌های اخیر، منجر به ارائه محصولاتی شد که از نظر کارایی، بسیار مفید‌تر و از نظر مصرف انرژی نیز بسیار بهینه‌تر هستند. این وسایل اما نسبت به نسل گذشته خود، پیشرفت‌هایی در طراحی و ساخت داشتند که همین امر، نصب . تعمیرات آن را به فرایندی تخصصی تبدیل کرده است.

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران 6

برای شروع به کار دستگاه شما نیاز به یک نصاب اسپیلت دارید که از صفر تا صد فرایند نصب را آموزش دیده باشد. با توجه  به گستردگی استفاده از این دستگاه ها، شاید برای شما نیز سوال باشد که درآمد نصاب اسپیلت چقدر است و آِیا این شغل را می‌توان به عنوان حرفه اصلی انتخاب کرد؟

درآمد نصاب اسپیلت چقدر است؟

سوالی که ممکن است ابتدا ذهن شما را مشغول کند، این است که درآمد نصاب اسپیلت چقدر است؟ آیا یادگیری و صرف وقت و هزینه برای تبدیل شدن به یک نصاب حرفه ای، ارزش کافی را دارد؟

پاسخ به این سوال قطعا بله است. بنابر تحقیقات انجام شده و به گزارش خبرگزاری ایسنا،خبرگزاری فارس، زومیت و تهران سرویس، نصب اسپیلت یکی از پر درآمدترین مشاغل فنی مخصوصا در ایران محسوب می‌شود. با یادگیری فرایند نصب اسپیلت، و تلاش برای رسیدن به جایگاه یک نصاب اسپیلت حرفه ای، قطعا می‌توانید انتظار درآمد بالا را داشته باشید. اگرچه شاید برای شروع نتوانید درآمد چندانی به دست آورید. اما نباید ناامید شد. چرا که به درآمد رسیدن در کار‌های فنی، پس از گذشت مدت کوتاهی آغاز شده و پس از آن، می‌توانید با خیال راحتی از آن به عنوان شغل اصلی خود، و با درآمد بالا استفاده کنید.

 

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران 7

نصاب اسپیلت به چه کسی گفته می‌شود؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نصاب اسپیلت همان تعمیرکار این دستگاه است. این تصور غلطی نیست اما دقیقا هم صحیح نیست. فرایند نصب اسپیلت، یک فرایند چند مرحله‌ای است. بخشی از این کار نیازمند دانش لوله کشی، برقکاری ساختمان، ساختن سازه‌های مرتبط با نصب دستگاه و… است که نیازمند یادگیری‌های جداگانه بوده و هر یک به نوبه خود، یک تخصص جداگانه محسوب می‌شود. تعمیرکار اسپیلت اگرچه که لازم است تا تمامی این مراحل را فرا گرفته باشد، اما آَنایی سطحی با آنها نیز برای تعمیرات ممکن است کافی باشد. در حالی که در فرایند نصب، شما باید صفر تا صد لوله کشی و برقکاری را آموخته باشید تا به طور ایمن بتوانید این کار را انجام دهید.

اجرای بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان باشت آغاز شد
دنبال کنید

وظایف نصاب اسپیلت چیست؟

نصاب اسپیلت به طور کلی تمامی مراحل از لحظه خرید و انتقال دستگاه به خانه (و در برخی از مواقع پیش از آن) تا لحظه روشن شدن دستگاه را انجام می‌دهد. در ادامه به اختصار برخی از مراحلی که توسط نصاب طی می‌شود را بررسی می‌کنیم.

مشاوره پیش از خرید

این مرحله جزو وظایف نصاب اسپیلت نیست. اما این فرد، به عنوان فردی که از این دستگاه ‌ها اطلاعات کافی دارد، می‌تواند راهنمایی‌های لازم برای خرید بهترین دستگاه را ارائه داده و متناسب با نیاز، شرایط و هزینه، یک دستگاه مناسب را خریداری کنید.

پیدا کردن بهترین مکان‌ها برای نصب

نخستین کاری که یک نصاب حرفه‌ای انجام می‌دهد، این است که منزل را آنالیز کرده و بهترین مکان‌هابرای نصاب بخش‌های مختلف دستگاه را در خانه و بیرون از خانه پیدا می‌کنند. این مکان به عوامل مختلفی بستگی دارد که نصاب باید همه این شرایط را در نظر بگیرد.

 

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران 8

 

نصب قسمت داخلی و سپس خارجی

پس از پیدا کردن مکان‌های مناسب برای نصب، لازم است تا پایه بخش داخلی به دیوار محکم شده و محلی را برای نصب بخش خارجی در بیرون از منزل، در زیر سایه در نظر بگیرند. اگر محلی که سایه باشد وجود نداشت، برای دستگاه سایبان تعبیه می‌شود. سپس این دو بخش در محل‌های در نظر گرفته شده قرار داده شده و محکم می‌شود.

لوله کشی و اتصالات

پس از قرار دادن دو بخش دستگاه، حال نوبت به آن می‌رسد که لوله کشی‌های دستگاه به طور کامل انجام شده و اتصالات و کابل‌های دستگاه در جای خود وصل شوند. این دو فرایند، مهمترین بخش‌های نصب اسپیلت به شمار می‌روند. در این بخش نصب دودکش نیز باید انجام شود. نصب دودکش باید متناسب با استاندارد‌ها و کاملا با دقت باشد تا از بروز اتفاقات و حوادث جلوگیری شود

تنظیمات دستگاه و بررسی

در این بخش لازم است تا تنظیمات دستگاه، به طور کامل اعمال شود. بخش‌های مختلف دستگاه از نظر درست بودن اتصالات و عدم وجود خرابی در آن چک می‌شوند. فشار آب، نحوه اتصال سیم ها، عدم وجود هوا در بخش‌های مختلف، تنظیم شعله و… همگی در این بخش صورت می‌گیرد.

گزینه کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ کیست؟
دنبال کنید

روشن کردن دستگاه

در نهایت نوبت به روشن کردن دستگاه است. پس از روشن کردن دستگاه نیز بررسی‌های نهایی بر روی دستگاه انجام می‌شود. از نظر وجود صدا‌های اضافی، میزان شعله، کار کردن درست سنسور‌ها و… دستگاه توسط نصاب اسپیلت چک شده و کار تحویل به مشتری داده می‌شود.

پس از این مرحله، در صورتی که نیاز به آموزشی بود، به مشتری داده می‌شود تا بتواند به درستی از دستگاه استفاده کند.

نصاب اسپیلت کیست؟ درآمد نصاب اسپیلت در ایران 9

درآمد نصاب اسپیلت، وابسته به دانش

به نظر شما چه عواملی بر روی درآمد نصاب اسپیلت تاثیر دارد؟ مهمترین عامل برای رسیدن به حقوق بالا در این شغل، دانش و علم است. این دانش می‌تواند به صورت تجربی و یا با استفاده از تجربه متخصصین در این زمینه باشد. برای کسب دانش تجربی، لازم است تا زمان زیادی را قرار داده و کنار یک نصاب حرفه ای، با درآمد اندک و شاید حتی رایگان کار کنید.

روش دوم استفاده از دوره‌های آموزشی است. با این روش، شما با هزینه‌ای اندک، می‌توانید صفر تا صد نصب اسپیلت را آموخته و بلا فاصله پس از اتمام دوره، وارد بازار کار شوید. این روش هم نیازمند کار رایگان نیست و هم وقت بسیار کمتری را از شما بابت یادگیری می‌گیرد.

پس از یادگیری، می‌توانید به تدریج و با انجام پروژه‌های متعدد، کم کم تبدیل به یک نصاب حرفه‌ای شوید. در این صورت درآمد مناسب و بالا، به راحتی در دسترس شما خواهد یود.

کلام آخر

مورد دیگری که در درآمد شما موثر است، رفتار مناسب با مشتری است. با رفتار خوب و حسن خلق، باعث رضایت بیشتر مشتری می‌شوید. این کار، یکی از اصول تبلیغاتی است که شما با جذب رضایت مشتری، هم از نظر علمی و هم اخلاقی، باعث می‌شوید مشتری شما را به اطرافیان خود نیز توصیه کند تا بتوانید حیطه فعالیت خود را گسترش دهید. با داشتن این دو ویژگی، به راحتی می‌توانید وارد بازار کار این رشته شده و درآمد مناسبی را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازارکار و درآمد نصاب اسپیلت می توانید عبارت :  ” نصاب اسپیلت تهران سرویس ” را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت اول شوید. در آنجا می توانید اطلاعات بیشتر و ارزشمندی در این زمینه کسب کنید.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi