جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حاج‌علی‌اکبری: نماز جمعه باید پایگاه بصیرت‌افزایی باشد

 به گزارش کرونا از تهران، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان تهران که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، اظهار کرد: امروز وقت به معنای واقعی کلمه همدلی است، خیلی بالاتر از همیاری و مشارکت است، باید مراقب باشیم در فضای حکمرانی در سطح ملی و تدابیر نایب بر حق حضرت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76132
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

حاج‌علی‌اکبری: نماز جمعه باید پایگاه بصیرت‌افزایی باشد

 به گزارش کرونا از تهران، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان تهران که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، اظهار کرد: امروز وقت به معنای واقعی کلمه همدلی است، خیلی بالاتر از همیاری و مشارکت است، باید مراقب باشیم در فضای حکمرانی در سطح ملی و تدابیر نایب بر حق حضرت بقیهالله الاعظم، همه نیروهای حزب‌الله به انسجام داخلی فکر کنند.

وی گفت: هر اقدامی برای فهم و انسجام مشترک باید امروز بهتر و پیش‌تر باشد، از ائمه جمعه هزاران برابر توقع می‌رود این خط همدلی بین نیروهای مؤمن تقویت شود و خدایی نکرده در دام دشمن نیافتیم و به خود‌زنی نیافتیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن بیان اینکه گاهی خیلی از مشکلات به‌خاطر غفلت‌ها، دسیسه‌های دشمن و دست‌نشانده شدن برخی از دشمنان داخلی باعث می‌شود مشکلات بسیار زیادی به وجود بیاورد، افزود: وظیفه جامعه روحانیت در راس ائمه جمعه باید در راستای اتحاد همه‌جانبه باشد و برای این مهم تلاش کنند.

 حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف در جامعه تلاش می‌کند تا کشور را به ویرانی بکشاند، به خصوص در مسئله فعالیت‌های دولت که با ترویج شبهات و مسئله‌هایی برضد دولت نظیر کم‌کاری، نابلدی، ناکارآمدی، عدم صلاحیت و نبود برنامه در دل مردم دلخوری درست می‌کند اما ائمه جمعه وظیفه بصیرت‌افرایی دارند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های نماز جمعه باید پایگاه بصیرت‌افزایی باشند، امام جمعه باید به بهترین نوع ممکن تلاش کند و اگر مشکلی در منطقه است با حضورشان به آن مهم رسیدگی کنند تا بازیچه و بهانه دشمن نشویم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اگر از سوی مدیری در شهری مشکلی به‌وجود می‌آید، شبهه‌ای ایجاد می‌شود، ائمه جمعه وظیفه دارند در صورت نیاز در فضای دوستانه به مسؤول مربوطه تذکر دهد و فضایی که شبهات در آن حاکم شده است را با درایت خود آرام کند.

راهپیمایی مردم قلعه‌رئیسی در حمایت از مردم غزه+تصاویر
دنبال کنید

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi