جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باز هم سهل‌انگاری در کهگیلویه و بویراحمد/ناتوانی دستگاه‌ها در ثبت سامانه!

به گزارش کرونا از یاسوج در حالی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان های با نرخ بالای بیکاری یاد می‌شود که یکی از دلایل عمده آن سهل‌انگاری دستگاه‌ها و مدیران است. علاوه بر این که رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد شتابی ندارد و همین موجب رکود در اشتغال شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76123
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

باز هم سهل‌انگاری در کهگیلویه و بویراحمد/ناتوانی دستگاه‌ها در ثبت سامانه!

به گزارش کرونا از یاسوج در حالی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان های با نرخ بالای بیکاری یاد می‌شود که یکی از دلایل عمده آن سهل‌انگاری دستگاه‌ها و مدیران است.

علاوه بر این که رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد شتابی ندارد و همین موجب رکود در اشتغال شده از سوی دیگر برخی سهل‌انگاری‌ها باعث شده تا در آمار رسمی کشور بر اثر همین سهل‌انگاری‌ها به عنوان یکی از بیکارترین استان‌های کشور شناخته شویم.

به گزارش فارس؛ برای مثال دستگاه‌ها موظف هستند که سهمیه اشتغال خود و نیروهای به کار گرفته شده و همچنین تعداد اشتغال از رهگذر ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی را در سامانه وارد کنند که در شورای برنامه‌ریزی به تساهل و بی‌توجهی دستگاه‌ها در این خصوص اشاره شد.

معاون اقتصادی استاندار در شورای برنامه‌ریزی نام دستگاه‌های مختلف را خواند که به جز یک اداره بقیه کمترین اقدام در ثبت اشتغال در سامانه را داشتند.

برای مثال بنیاد شهید از تعداد ۱۸۰ تعهد اشتغال صفر مورد در سامانه ثبت کرده و جهاد کشاورزی از ۱۰۰۰ مورد تعهد سهمیه اشتغال ۳۰ مورد و راه و شهرسازی از ۱۵۰ تعهد صفر موود آب و فاضلاب از ۵۰ تعهد صفر مورد، کمیته امداد از ۶۰۰۰ تعهد ۷۳ مورد! و بقیه دستگاه‌ها نیز چنین وضعیتی در ثبت تعهد اشتغال خود در سامانه داشته‌‌اند و تنها بهزیستی از ۵۵۰ مورد تعهد اشتغال۲۳۰ مورد را در سامانه ثبت کرده است.

لذا درمی‌یابیم که برخی مسئولان و دستگاه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد در راه رفع بیکاری از کمترین و کوچکترین اقدام که همانا ثبت نام افراد در سامانه است عاجزند تا چه رسد به این که آستین همت بالا زده و برای رونق تولید و اشتغال جهادی و عملیاتی اقدام کنند.

پیروزی نفت گچساران مقابل هف سمنان در خانه
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi