شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیروزی نفت گچساران مقابل هف سمنان در خانه

به گزارش کرونا نیوز ، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران دو تیم نفت و گاز گچساران و هف سمنان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک برصفر به سود طلایه پوشان نفت گچساران به پایان رسید. این بازی که از حساسیت زیادی برای نفتی های گچساران برخوردار بود با شروع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33063
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

کرونا :

پیروزی نفت گچساران مقابل هف سمنان در خانه

به گزارش کرونا نیوز ، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران دو تیم نفت و گاز گچساران و هف سمنان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک برصفر به سود طلایه پوشان نفت گچساران به پایان رسید.

این بازی که از حساسیت زیادی برای نفتی های گچساران برخوردار بود با شروع توفانی این تیم شروع شد اما موقعیت های بسیار زیاد گلزنی این تیم با بی دقتی بازیکنان و اشتباهات فردی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

همچنین در این بازی یک موقعیت پنالتی نیز به سود نفتی های گچساران اعلام شد که فرشید علیزاده نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم اما نفتی های گچساران حملات خود را بیشتر کردند و پس از تعویض های سرمربی این تیم، سهیل صالحی بازیکن تعویضی تازه وارد این تیم توانست در دقیقه ۸۶ از روی یک ضربه کاشته تک گل بازی و تنها گل نفتی ها را به ثمر رساند.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی سه امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری تبریز در رده دوم گروه یک مسابقات دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.

به گزارش کرونا نیوز نفت گچساران در بازی آینده خود روز ۲۶ اسفند در همدان مهمان تیم شهرداری همدان خواهد بود.

کراپ‌شده - بازی نفت گچساران با تراکتور سازی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi