جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کام روستانشینان بهمئی خشک‌تر از همیشه/مسئولان همچنان نظاره‌گر خروج آب از استان!

به گزارش کرونا از بهمئی؛ یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالیان اخیر دچار تنش آبی شده شهرستان بهمئی است. این شهرستان که در مناطق گرمسیری استان واقع شده دارای روستاهای زیادی بوده که در این سال‌ها بیش از هر چیز با مشکل آب دست و پنجه نرم کرده‌‌اند و می‌بایست هر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76111
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

کام روستانشینان بهمئی خشک‌تر از همیشه/مسئولان همچنان نظاره‌گر خروج آب از استان!

به گزارش کرونا از بهمئی؛ یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالیان اخیر دچار تنش آبی شده شهرستان بهمئی است.

این شهرستان که در مناطق گرمسیری استان واقع شده دارای روستاهای زیادی بوده که در این سال‌ها بیش از هر چیز با مشکل آب دست و پنجه نرم کرده‌‌اند و می‌بایست هر چه زودتر مشکل آب شرب آن‌ها برطرف شود.

محمدی فرماندار بهمئی در همین خصوص می‌گوید: در لیکک مرکز شهرستان بهمئی مشکل آب نداریم و مشکلات ما به آب شرب روستاها برمی‌گردد.

به گزارش فارس؛ در سالیان اخیر مشکلات آب در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد موجب مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهرهایی مثل یاسوج شده است که می بایست با استفاده از سرچشمه رودهای پر آب استان که بیش از هر استان دیگری در آن روان آب وجود دارد این مشکل برطرف شود آب‌هایی که بی‌هدف و بی‌جهت از استان خارج می‌شود و کام مردم در روستاها هر سال خشک‌تر از سال قبل می شود. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi