شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ دستور اعتبار برای رفع مشکل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای استان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اخذ دستور اعتبار برای رفع مشکل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76108
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اخذ دستور اعتبار برای رفع مشکل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای استان اردبیل

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در این دیدار ضمن بررسی مشکلات حوزه  آب و فاضلاب استان، دستور اعتبار برای رفع مشکل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه اخذ شد.

این نماینده مجلس در دوره یازده ادامه داد:  در این دیدار مسائل آب و فاضلاب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین مطرح شد و دستورات لازم از محل اعتبارات ملی قوانین بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را جهت پیشبرد پروژه‌های این حوزه، اخذ شد.

بدری با بیان اینکه مجموع اعتبارات آب و فاضلاب شهرها و روستاهای شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین ۹۳۰ میلیارد تومان است، افزود: با پیگیری هایی که انجام گرفت، این رقم ظرف یک‌سال آینده تخصیص و پرداخت خواهد شد.

وی اتمام پروژه تأمین و انتقال آب شرب شهرهای نمین و عنبران با پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تا آخر آبان سال ۱۴۰۱ و رفع کامل کمبود آب شرب این شهرها را از جمله نتایج این نشست عنوان کرد و گفت: پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهرهای اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز سرعت مناسب به خود خواهد گرفت و مشکل محلات شهر اردبیل در این زمینه کمتر خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi