شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای شروع به کار بیمارستان 162 تختخوابی تایباد/ اخذ 4 دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس گفت: با پیگیری هایی که انجام گرفت ۴ دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76057
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

پیگیری برای شروع به کار بیمارستان 162 تختخوابی تایباد/ اخذ 4 دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در دوران کرونا شرایط خاصی در کشور وجود داشت و حوزه انتخابیه اینجانب نیز  از این موضوع مستثنی نبود و ما تلاش کردیم اعتباراتی که برای مهارکرونا توزیع می شود به مراکز بهداشت و درمان حوزه انتخابیه به صورت عادلانه اختصاص یابد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده فازهای یک و ۲ بیمارستان شهرستان صالح آباد تکمیل و به بهره برداری رسید و فاز سوم این بیمارستان نیز که دارای ۲ بخش جراحی است در حال تکمیل بوده و اعتبارات مطلوبی برای آن اخذ نمودیم که این مسائل نیز همگی به کمک نظام جمهوری اسلامی بوده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس عنوان کرد: تلاش هایی صورت گرفت تا بیمارستان نیمه کاره باخزر به بهره برداری برسد و در حال حاضر نیز به مردم خدمات ارائه می دهد؛ اگرچه برای توسعه این بیمارستان با کمبود امکانات مواجهه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: تعداد ۴ دستگاه آمبولانس را برای شهرستان های حوزه انتخابیه کردیم که بسیار مجهز و پیشرفته هستند؛ همچنین ۲ دستگاه سی تی اسکن دریافت نمودیم و در بیمارستان های تایباد و تربت جام مستقر کردیم.

رحیمی جهان آبادی عنوان کرد: یک دستگاه ام آرا آی هم برای بیمارستان تربت جام دریافت کردیم و در روزهای آتی نصب می شود. بیمارستان مهرمادر تربت جام را نیز تجهیز کردیم که تخصصی برای زنان است.

پروژه آکواریوم به یکی از مقاصد گردشگری درون شهری شیراز تبدیل می‌شود
دنبال کنید

وی اظهار کرد: اورژانس بیمارستان تربت جام مجهز به امکانات شد و همچنین تجهیز کلینک تایباد و بیمارستان تایباد هم انجام گرفت.

وی گفت: شهرستان تایباد با کمبود بیمارستان مواجهه است که با تلاش های انجام شده زمین تهیه و امیدوارم امسال کلنگ آن به زمین زده شود و البته در یکسری بخش ها همچون بیمارستان نصرآباد تربت جام که وزارت راه آن را رها کرده است و از اولویت های کاری اینجانب تکمیل بیمارستان نصرآباد و همچنین شروع به کار بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی تایباد است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi