پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل استادیوم ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان تا پایان سال جاری

نماینده مردم‌ کرمان و راور در مجلس،گفت: تکمیل استادیوم ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان تا پایان سال جاری در دستور کار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75997
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تکمیل استادیوم ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان تا پایان سال جاری

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با حضور سرمربی و سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ضمن خوشامدگویی اظهار کرد: این نشست در راستای توافقی است که قبل از صعود تیم فوتبال مس کرمان در لیگ برتر داشتیم، برگزار شده و موضوع اجرای توافقات مرتبط با کمک به تیم صنعت مس است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس گفت: طبق مکاتبه قبلی بنده با جنابعالی، موضوع مهم استفاده از ظرفیت قابل قبول کادر فنی و بازیکنان با تعصب تیم  در لیگ برتر با همان انگیزه و شور در بازی های مهم در فصل  یک ضرورت محسوب می‌شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: مسئله دیگر ایفای تعهدات مرتبط با بازیکنان و کادر فنی و مدیران  تیم مس کرمان است که در ماه های اخیر با کسب نتایج  خوب  از سوی باشگاه باید انجام گردد و نهایتا موضوع دیگر در نظر گرفتن پاداش برای این عزیزان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه مسئله دیگر زیرساخت حوزه ورزش برای صنعت مس است، عنوان کرد: تکمیل و اجرای تمام فازهای باشگاه اختصاصی صنعت مس کرمان باید برای کمک به تقویت مجموعه با تسریع در دستورکار قرار بگیرد.

پورابراهیمی با اشاره به امکان ایجاد درآمد مستمر از ظرفیت بازیکنان مستعد پرورش یافته خود باشگاه و معرفی به لیگ برتر فوتبال کشور افزود:  باید از ظرفیت بازیکنان  پرورش یافته خود باشگاه  برای درآمد پایدار و مستمر استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به انتظارات و درخواست های سرمربی جوان و پرتلاش تیم مس کرمان آقای حسیخانی و سرپرست تیم درخواست داریم، جناب آقای دکتر رستمی تقاضاهای مطروحه را در دستور کار قرار دهند.

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهرک جدید براک
دنبال کنید

پورابراهیمی با اشاره به تکمیل مجموعه ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان اظهار کرد: با توافق انجام شده تا پایان سال بخش اعظم ورزشگاه مس کرمان تکمیل می‌شود و تا اوایل سال آینده این مجموعه ورزشی به طور کامل به بهره‌بردای می‌رسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi