یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران برای عدم برگشت اعتبارات‌ بیشتر تلاش کنند/ برگزاری وبینارها فرصتی مناسب برای ارتباط مدیران با شهروندان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: امروز تبیین خدمات نظام، وظیفه همه ما بوده و برگزاری وبینارها فرصتی مناسب برای ارتباط مدیران با شهروندان و ارائه تبیین دستاوردها است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75962
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

مدیران برای عدم برگشت اعتبارات‌ بیشتر تلاش کنند/ برگزاری وبینارها فرصتی مناسب برای ارتباط مدیران با شهروندان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در جلسه وبیناری با حضور مدیر کل راه و شهر سازی استان ایلام، فرماندار الیگودرز، مدیران شهرستان و مشاورین و پیمانکاران و تعدادی از همشهریان، به بررسی موانع و مشکلات زیرگذرهای خمه و شول آباد پرداخت.

خدابخشی در این جلسه با اشاره به نگرانی ها در خصوص برگشت اعتبارات گفت: مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای زیر گذر شول آباد، ۹ میلیارد تومان برای زیر گذر خمه و ۴ میلیارد تومان نیز برای محور الیگودرز-گلپایگان اختصاص یافته است که باید تا پایان تیرماه جذب شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور تامین اعتبارات برای پروژه ها بسیار دشوار است و متاسفانه بعضا تعلل در تکمیل پروژه ها موجب برگشت اعتبارات می شود که در این راستا مدیران باید بیشتر تلاش کرده و اداره کل راه و شهرسازی نیز در جهت رفع موانع پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه ها اقدام کنند.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته مجوز نصب روشنایی ورودی های شهر از سمت ازنا، خمین و اصفهان دریافت شده است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی هایی که از ناحیه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، افزود: امروز تبیین خدمات نظام وظیفه همه ما بوده و برگزاری وبینارها فرصتی مناسب برای ارتباط مدیران با شهروندان و ارائه تبیین دستاوردها است.

کرم اللهی مدیر کل راه‌ و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت تقاطع غیر همسطح شول آباد گفت: با احداث پل  دوم و آسفالت مسیر در روزهای آینده نسبت به انتقال ترافیک اقدام‌ خواهد شد.

همکاری دستگاه‌های مختلف برای جذب بودجه‌های ملی بسیار کم است
دنبال کنید

وی دلیل زمانبر شدن اینگونه پروژه ها را در چگونگی مطالعات و طراحی دانست و گفت: گاهی موانعی در حین انجام‌ عملیات اجرایی پروژه ها ایجاد می شود که اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: در خصوص جابجایی پایه های برق در زیر گذر خمه طی روزهای آینده پیمانکار برق استان جهت جابجایی پایه های برق و رفع موانع پروژه به الیگودرز اعزام می شود.

دراین جلسه عادلی مشاور طرح گفت: تقاطع غیر همسطح شول آباد در نگاه نخست تنها یک زیر گذر معمولی تصور می شود اما این پروژه با مجموع طول بیش از ۴ و نیم کیلومتر یکی از پروژه های مهم مسیر می باشد و زمانبر شدن تکمیل آن ناشی از موانع و ترافیک سنگین محور است.

در این جلسه ایمان خسروی فرماندار الیگودرز ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده شهرستان برای رفع مشکلات برگزاری جلسات وبینار را ارزشمند و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: از این پس مدیران شهرستان ملزم به حضور در جلسات وبینار هستند و قطعا یکی از راه های ارزیابی عملکرد آنها حضور ایشان در وبینارها است.

وی با اشاره به لزوم توجه به  زمانبندی پروژه ها گفت:  خط قرمز ما برگشت اعتبار پروژه ها می باشد و برای رفع مشکل باید یک هماهنگی در بین مدیران شهرستان ایجاد کنیم.

در این جلسه علاوه بر مسوولان تعدادی از اعضای شورای روستاهای خمه نیز در خصوص مشکلات حوزه راه مسیر الیگودرز خمین مطالبات و‌درخواست هایی مطرح کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi