چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

عمر ۶ قلوهای مارگونی به دنیا نبود

به گزارش کرونا از یاسوج، اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به یک مادر باردار خبر داد اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند. جهانبخش وحدت‌نژاد، رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ساعت ۱۲:۵۲گزارشی مبنی بر زایمان قریب‌الوقوع و دردهای شدید زایمانی در مارگون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75881
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

عمر ۶ قلوهای مارگونی به دنیا نبود

به گزارش کرونا از یاسوج، اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به یک مادر باردار خبر داد اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.

جهانبخش وحدت‌نژاد، رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ساعت ۱۲:۵۲گزارشی مبنی بر زایمان قریب‌الوقوع و دردهای شدید زایمانی در مارگون به مرکز پیام یاسوج اعلام و پس از تایید اولیه کارشناسان اتاق فرمان امداد هوایی جهت امداد رسانی فعال شد. 

وی با اشاره به اینکه مادر باردار ۶ قلو به درمانگاه مارگون مراجعه کرده و بعد از معاینه اولیه در درمانگاه مارگون تقاضای امداد رسانی از اورژانس ۱۱۵ شد، افزود: اورژانس زمینی مارگون به محل اعزام و پس از اقدامات اولیه لازم مادر باردار را تحویل بالگرد اورژانس هوایی دادند.  

 وحدت نژاد گفت: مادر باردار، ۶قلو و هفته بیستم بارداری بود که علائم زایمان قریب‌الوقوع داشته و با حمایت و مراقبت‌های درمانی لازم توسط پرسنل اورژانس هوایی ۱۱۵ به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل و تحویل بخش زایشگاه داده شد. اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi