پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث چندین خانه بهداشت در روستاهای شادگان/ اخذ امکانات برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده چندین خانه بهداشت در روستاهای شادگان احداث گردید و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75869
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

احداث چندین خانه بهداشت در روستاهای شادگان/ اخذ امکانات برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان یکی از دغدغه های جدی ما و مطالبه به حق شهروندان بوده است و در همین راستا نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با تلاش های انجام شده چندین خانه بهداشت در روستاهای حوزه انتخابیه احداث گردید و در حقیقت این مهم اقدام ارزشمندی بود چرا که در حال گسترش ارائه خدمات به مردم هستند.

نماینده مردم شادگان در مجلس عنوان کرد: باید استخدام بهورز در روستاها حوزه انتخابیه بیش تر شود تا خدمات مطلوب تری به مردم ارائه دهند و این نیز در اختیار وزارت بهداشت بوده است که امیدوارم نگاه ویژه ای در این رابطه داشته باشند.

ناصری نژاد بیان کرد: باید تلاش هایی برای تامین داروهای اولیه انجام شود تا مردم حوزه انتخابیه در این رابطه دچار مشکل نشوند و پیگیری هایی در حال انجام است تا این اتفاق صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در مجموع اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شادگان مطلوب بوده است.

این نماینده مردم گفت: با تلاش های انجام شده ساخت درمانگاه روستای دریسیه بخش دارخوین در شهرستان شادگان به اتمام رسید و در هفته های آتی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم شادگان عنوان کرد: پیگیری هایی هم برای اخذ امکانات و تجهیزات پزشکی شهرستان شادگان انجام شد و تا حدودی در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی بودیم./

پایان پیام

پهنه بندی کشاورزی و صنایع البرز باید به جد مورد توجه قرار گیرد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi