جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مشکلات مسکن مهر کمالوند خرم آباد

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس از پیگیری مشکلات مسکن مهر کمالوند خرم آباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75824
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری مشکلات مسکن مهر کمالوند خرم آباد

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارکرونا به نقل از خانه ملت در خصوص بازدید از مسکن مهر کمالوند گفت: در این بازدید که به اتفاق شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌‌آباد طی جلسه‌ای در مسجد فاز دو مسکن مهر کمالوند برگزار شد، مشکلات مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: تمام پیگیری‌هایی که در سطح استان و در سطح وزارتخانه راه و شهرسازی انجام شده بود، برای مردم شرح داده شد همچنین مشکل حقوقی بین شهرداری و راه و شهرسازی را برای مردم تشریح شد.

وی افزود: مردم مسکن مهر نیز مشکلاتی مثل نبود فضای سبز، امنیت منطقه، جمع آوری زباله‌ها، نبود نانوایی و بارارچه های تجاری و … را مطرح کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

ویس کرمی بیان کرد: در این جلسه طی تقسیم وظیفه‌ای قرار شد مسائل مربوط به شهرداری، توسط آقای فتوحی پیگیری شود. همچنین مقرر شد تعدادی از مسائل مردم نیز توسط دفتر ارتباطات مردمی بنده پیگیری شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس خاطر شنان کرد: همچنین از مجتمع ۶۲۴ واحدی فرهنگیان در مسکن مهر نیز بازدید بعمل آمد و در این منطقه، مردم ضمن ابراز رضایت از خدمات شهرداری، مشکلاتشان را مطرح کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi