شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

پیام تسلیت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به مردم استان یزد

به گزارش کرونا در یزد، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت جمعی از زائران بارگاه منور امام رضا(ع) را در حادثه قطار مشهد ـ یزد تسلیت گفت. وی اظهار کرد: با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) در حالی که در هفته پربرکت کرامت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75740
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

پیام تسلیت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به مردم استان یزد

به گزارش کرونا در یزد، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت جمعی از زائران بارگاه منور امام رضا(ع) را در حادثه قطار مشهد ـ یزد تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) در حالی که در هفته پربرکت کرامت و در فاصله دو میلاد نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت ثامن الائمه آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) قرار داریم، حادثه غمبار تصادف قطار مشهد به یزد شادی معنوی و مؤمنانه ولادت‌ها را به غم ازدست‌دادن جمعی از زائران عزیز حرم نورانی رضوی مبدل نمود و خانواده‌های بسیاری را به سوگ و ماتم نشاند.

وی افزود: اینجانب به‌عنوان خادم و دوستدار شما مردم متدین، انقلابی و همیشه حاضر در صحنه‌های مختلف نظام مقدس اسلامی، این مصیبت بزرگ را به عموم برادران و خواهران یزدی و نیز آحاد خانواده‌های عزادار تسلیت عرض می‌نمایم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه پیام خود تصریح کرد: از درگاه باری‌تعالی برای ارواح درگذشتگان عزیز این واقعه، غفران و رحمت الهی، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت نموده و خود را در غم بزرگ‌تان شریک می‌دانم.

انتهای پیام/الف


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi