جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف کالای قاچاق بیش از ۴ میلیارد ریال در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند. وی گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75734
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

کشف کالای  قاچاق بیش از ۴ میلیارد ریال  در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه وانت پراید، ۳ دستگاه سمند، ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۱۵۰۰ عدد انواع مواد خوراکی، ۱۰۷۰ طاقه پارچه، ۱۲۰ عدد لوازم خانگی، ۲ دستگاه موتور کامل خودرو و موارد دیگر قاچاق کشف و ضبط کردند.

خادمیان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi