پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸۵ مجوز بی‌نام در خراسان‌شمالی برای سرمایه‌گذاران آماده است/خراسان‌شمالی ظرفیت ایجاد شهرک خورشیدی را دارد

به گزارش کرونا از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف فراهم است. وی با بیان اینکه ۸۵ مجوز بی‌نام در استان برای سرمایه گذاران آماده است، گفت: با این مجوزها سرمایه‌گذاران درگیر بروکراسی پیچیده اداری نخواهند شد. استاندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75707
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

۸۵ مجوز بی‌نام در خراسان‌شمالی برای سرمایه‌گذاران آماده است/خراسان‌شمالی ظرفیت ایجاد شهرک خورشیدی را دارد

به گزارش کرونا از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف فراهم است.

وی با بیان اینکه ۸۵ مجوز بی‌نام در استان برای سرمایه گذاران آماده است، گفت: با این مجوزها سرمایه‌گذاران درگیر بروکراسی پیچیده اداری نخواهند شد.

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه باید تراز استان در بخش صنعت و معدن توسعه یابد، افزود: یکی از مسائل مهم مطرح شده در سفر مقام معظم رهبری به استان، قرار گرفتن جزو ده استان برتر کشوری در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت، معدن و گردشگری است.

علی رسولیان، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه سال گذشته بیست میلیارد تومان اعتبار برای حوزه شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی تخصیص یافته، اظهار کرد: علاوه بر این تخصیص اعتبارات، چهارصد هکتار زمین نیز برای توسعه شهرک‌های صنعتی نیز اختصاص یافته است.

وی در خصوص ایجاد کارگاه‌های کوچک نیز گفت: ایجاد ۱۴۰۰ کارگاه کوچک برای سطح کشور پیش‌بینی شده که از این تعداد سهم خراسان‌شمالی ۲۷ کارگاه برای سال جدید است.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه به دنبال ایجاد شهرک‌های انرژی خورشیدی هستیم، افزود: خراسان‌شمالی نیز ظرفیت‌های لازم را برای ایجاد این شهرک‌ها دارد.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi