شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دست اخلال‌گران، از بدنه اجرایی کشور باید کوتاه شود

به گزارش کرونا از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد مسعود عالم آل محمد(ص) علی‌بن موسی‌الرضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) در بین ائمه جایگاه ویژه و ممتاز در جایگاه ولایت و امامت دارد. امام جمعه رفسنجان بیان کرد: امام رضا(ع) در زمان مأمون خلیفه زیرک عباسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75666
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

دست اخلال‌گران، از بدنه اجرایی کشور باید کوتاه شود

به گزارش کرونا از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد مسعود عالم آل محمد(ص) علی‌بن موسی‌الرضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) در بین ائمه جایگاه ویژه و ممتاز در جایگاه ولایت و امامت دارد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: امام رضا(ع) در زمان مأمون خلیفه زیرک عباسی حیات داشتند و مأمون تلاش کرد که امام رضا(ع) را وارد سیستم حکومتی کرده که هم به حکومت خود مشروعیت ببخشد هم از نزدیک امام را زیر نظر داشته باشد، اما امام رضا(ع) با هوشمندی و زیرکی در یک جنگ هوش، فراست و حکمت تمام توطئه‌های مأمون را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: در فصل گرمی هوا و مصرف آب قرار داریم که از همه مردم دعوت می‌کنم در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و از این نعمت خدادادی درست استفاده کنند و جلوی استفاده‌های غیرضروری را بگیرند.

عکسری افزود: سال گذشته چهار حلقه چاه حفر و در مدار قرار گرفت. سال ۱۴۰۱ هم چهار حلقه چاه حفر شده که تا پایان هفته جاری یک حلقه چاه دیگر در مدار قرار می‌گیرد و دو حلقه چاه دیگر تا  ۱۵ تیر وارد مدار می‌شود.

وی با بیان اینکه از چاه‌های بردسیر ۳۵۰ لیتر آب در ثانیه که داشتیم به ۹۰ لیتر در ثانیه کاهش پیدا کرده است، یادآور شد: سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به ۱۱۳ روستا در حومه شرقی، حومه غربی و نوقات را در دست انتقال دارد که ۲۴ مخزن در این رابطه احداث و ۳۹۶ کیلومتر خط انتقال آب اجرا می‌شود و باید قدردان سپاه باشیم.

استاندار: تحول در نظام سلامت استان با پرداخت ۱۲۵میلیارد ریال
دنبال کنید

عسکری خاطرنشان کرد: برق‌رسانی به روستاها انجام شده اما به اندازه‌ای که نیاز بالا رفته جایگزین برای تأمین برق ایجاد نشده است. دولت اولویت را به مصارف خانگی داده است باید در مصرف برق هم صرفه‌جویی شود و همکاری کنیم دولت منابع تأمین و تولید انرژی را به اندازه نیاز کشور فراهم کند.

وی از برگزارکنندگان برنامه «سلام فرمانده» در رفسنجان قدردانی کرد و گفت: این سرود یک نسیم رحمت الهی بود که از عمق جان مردم برخاست و به ایران یک طراوت و معنویت خاصی بخشید.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: دولت برای بی اثر کردن سلاح تحریم به سختی در تلاش است اما در بدنه دستگاه‌های اجرایی دست‌های خبیث و توطئه‌گری وجود دارد که دنبال اذیت‌کردن مردم هستند و کارشکنی می‌کنند. بنده به آنها توصیه می‌کنم در مقابل مردم نایستید که خوار و ذلیل می‌شوید. برای مردم مشکل‌تراشی نکنید که سرتان به سنگ خواهد خورد و به این ملت مسلمان که در همه صحنه‌ها حضور دارند ظلم نکنید.

وی تأکید کرد: از دستگاه‌های نظارتی تقاضا می‌کنم این افراد اخلال‌گر را شناسایی کنند و به آنها تذکر دهند که اگر گوش کردند و دست از فساد و باج‌خواهی و رشوه‌گیری و رانت برداشتند که خوب، اگرنه برخورد کنند. در کشور قحط‌‌الرجال نداریم به جوانان اعتماد کنید در دستگاه‌های اجرایی از آنا استفاده کنید.

عسکری متذکر شد: برخی آدم‌ها که می‌خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند دست‌شان را از منابع کشور کوتاه کنید.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi