یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس در نشست با جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75636
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست با جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست که دبیر ستاد توسعه صنایع خلاق معاونت علمی ریاست‌ جمهوری و مدیران استانی نیز حضور داشتند، ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان تبیین شد.

وی افزود: همچنین در این نشست در خصوص قانون جهش تولید دانش‌بنیان مطرح شد که این قانون مزیت هایی از جمله؛ امکان هزینه‌ بخشی از اعتبارات و امکانات دستگاه‌های اجرایی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، الزام دستگاه‌ها به پذیرش مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان برای تضمین انجام تعهدات، اعطای اعتبار مالیاتی معادل هزینه انجام شده برای تحقیق و توسعه،اعطای معادل سی درصد سرمایه‌گذاری شرکت‌های بورسی به عنوان اعتبار مالیاتی، اضافه شدن اعتبار به صندوق نوآوری و شکوفایی، الزام استانداران برای حل مسائل استانی با استفاده از دانش‌بنیان‌ها و تشکیل شعب تخصصی قضایی برای رسیدگی به موضوعات مرتبط داراست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi