پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

درگیری با ماموران و دستگیری 2 گروه متخلف در منطقه حفاظت شده دنا

به گزارش کرونا از یاسوج همزمان با دومین روز از هفته محیط زیست، مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا موفق شدند ۲ گروه متخلف را در دو ضلع شمالی و جنوبی دنا دستگیر کنند. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: محیط بانان پارک ملی دنا در محدوده محیط بانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75611
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

کرونا :

درگیری با ماموران و دستگیری 2 گروه متخلف در منطقه حفاظت شده دنا

به گزارش کرونا از یاسوج همزمان با دومین روز از هفته محیط زیست، مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا موفق شدند ۲ گروه متخلف را در دو ضلع شمالی و جنوبی دنا دستگیر کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: محیط بانان پارک ملی دنا در محدوده محیط بانی سیور ضلع شمالی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا پس از ۲ شبانه روز بیتوته در پارک موفق می شوند یک گروه ۶ نفره متخلف را دستگیر و اعمال قانون کنند.

اسلام جاودان خرد افزود: مامورین موفق می شوند این گروه ۶ نفره را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی قبل از آنکه حیات وحشی را شکار کرده دستگیر کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه یکی از متخلفین به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی از نوع برنو متواری شد افزود: یک نفر از متخلفین به محض مشاهده مامورین به همراه یک قبضه اسلحه برنو متواری شد، اما با توجه به اینکه هویت این متخلف برای مامورین قابل شناسایی بود از طریق مراجع قضایی برای جلب وی اقدام شد.

وی گفت: دستگاه قضا به جد پیگیر احضار متهم به مراجع قضایی است و این موضوع در دست اقدام است.

جاودان خرد تصریح کرد: با مقاومت متخلفین در تحویل دادن آلات جرم خود، درگیری کوچکی رخ داد که در این راستا یکی از متخلفین مصدوم شد، اما طی تماس تلفنی محیط بانان با  جمعیت هلال احمر و کمک محیط بانان در انتقال وی موضوع به صورت سرپایی مداوا  و درمان شد.

معاون رئیس‌جمهور: سد خرسان ۳ مجوزی برای انتقال آب ندارد
دنبال کنید

جاودان خرد تصریح کرد : همزمان با این موضوع محیط بانان محیط بانی پارک ملی دنا در پاسگاه آب سپاه موفق می شوند یک نفر متخلف سابقه دار را به همراه لاشه یک قطعه کبک دستگیر کنند.

وی افزود: برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

جاودان خرد ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا و مراجع انتظامی با محیط زیست گفت: محیط بانان با همه توان  به صورت شبانه روزی  از سرمایه های ملی آیندگان حفاظت و حراست می کنند از مردم طبیعت دوست استان تقاضا مندیم در کمک به ما از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi