یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی استان به مراکز فرهنگی اردستان

نماینده مردم اردستان در مجلس از اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی استان به مراکز فرهنگی اردستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی استان به مراکز فرهنگی اردستان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردستان، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ مرکز فرهنگی در شهرستان اردستان فعالیت می کنند که هر کدام از آنها می توانند موسسه ای را با شناسه مشخصی ثبت کنند تا مشمول بودجه‌های فرهنگی شوند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مراکز فرهنگی در شهرستان اردستان فعالیت‌های قابل توجهی دارند، افزود: به دلیل نواقصی که برخی از مراکز فرهنگی داشتند هنوز نتوانستیم بودجه مشخصی را برای آنها اختصاص دهیم. هر مرکز فرهنگی که در حال فعالیت و دغدغه‌مند مسائل فرهنگی است مطمئنا نیاز به کمک‌های مالی دارد و باید مرکز فرهنگی خود را ثبت و شناسه ملی مشخص دریافت کند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه سال گذشته با رایزنی های انجام شده حدود ۲۰ درصد کل بودجه فرهنگی استان اصفهان به مراکز فرهنگی شهرستان اردستان اختصاص داده شد، گفت: با حمایت‌هایی که از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد، حدود ۷۰۰ میلیون تومان از کل بودجه فرهنگی استان به مراکز فرهنگی اردستان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای مسئولان شهرستان از واحدهای صنعتی اردستان،گفت: در بازدیدهایی که به تازگی از واحدهای صنعتی آغاز کردیم بر راه اندازی نمازخانه و معاونت فرهنگی آن واحد صنعتی تاکید می‌شود که با استقبال کارخانه‌های صنعتی شهرستان مواجه شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با رایزنی‌های به عمل آمده حدود ۲۰ درصد کل بودجه فرهنگی استان اصفهان به مراکز فرهنگی شهرستان اردستان اختصاص داده شد./

اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi