شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیستان و بلوچستان «زیر سایه خورشید»

به گزارش کرونا از زاهدان، علی هوشمند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طبق سنوات گذشته و به مناسبت آغاز دهه پرخیر و برکت کرامت، کاروان زیر سایه خورشید برای نهمین سال، متشکل از پرچم مطهر و خادمان حرم رضوی صبح امروز از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد. دبیر اجرایی کاروان زیر سایه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

سیستان و بلوچستان «زیر سایه خورشید»

به گزارش کرونا از زاهدان، علی هوشمند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طبق سنوات گذشته و به مناسبت آغاز دهه پرخیر و برکت کرامت، کاروان زیر سایه خورشید برای نهمین سال، متشکل از پرچم مطهر و خادمان حرم رضوی صبح امروز از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد.

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان افزود: این کاروان قرار است حدود یک هفته میزبان مردم خونگرم و‌مهمان نواز استان باشد که طی این مدت در شهرستان های مختلف حضور یافته و این ایام را گرامی خواهند داشت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این کاروان در سالهای گذشته گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، سرکشی از زندانیان و خانواده های نیازمندان، عیادت از بیماران و توزیع هدایای متبرک آستان قدس رضوی از جمله برنامه های این کاروان است.

هوشمند تاکید کرد: خادمان حرم رضوی پس از شهرهای کنارک، چابهار ، نیکشهر ، ایرانشهر و سراوان و… روز پنج شنبه جاری وارد زاهدان می شوند و مراسم محوری در این شهرستان برگزار می شود که به طور همزمان شهرهای شمال استان نیز از برنامه های این کاروان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/۳۱۳۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi