یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم علیرغم سختی‌ها و دشمنی‌های دنیا با کشورمان تا امروز پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند

نماینده مردم اردکان در مجلس ضمن بیان اینکه مردم علیرغم سختی‌ها و دشمنی‌های دنیا با کشورمان تا امروز پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند، گفت: به لطف خداوند ایستادگی در برابر استکبار، بزرگ‌ترین عزت و شرف ملت ایران است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75396
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  محمدرضا دشتی اردکانی، در جمع مسئولین هیئت‌های مذهبی شهرستان اردکان در حسینیه روستای هامانه ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد، گفت: همه باید آثار و برکات حرکت و قیام حضرت امام (ره) و خدمات انقلاب اسلامی به کشور را تبیین کنند.

دشتی در جمع مداحان اردکانی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما علیرغم همه سختی‌ها و دشمنی‌هایی که دنیا با جمهوری اسلامی ایران دارد تا به امروز پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند، گفت: به لطف خداوند ایستادگی در برابر استکبار، بزرگ‌ترین عزت و شرف ملت ایران است.

وی اظهار کرد: به اعتراف دیگران عزتی که امروز ملت ایران دارد سایر ملت‌ها ندارند و به برکت خون شهدا و وجود مقام معظم رهبری مملکت ما آسیبی نخواهد دید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرگذاری هیئت‌های مذهبی به عنوان اولین کانون ازنظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه، گفت: این اثرگذاری به برکت خون سیدالشهدا (علیه‌السلام) است که موجب پویایی ملت‌های آزاده جهان شد.

وی تصریح کرد: رسالت شما مسئولین هیئت‌های مذهبی بسیار سنگین است چراکه حرکات و رفتارهای شما به‌پای دین نوشته می‌شود.د

شتی اردکانی افزود: حرکتی که در سال‌های اخیر در شهرستان اردکان شروع‌شده است امیدها را روشن کرده است و ما باید هیئت‌های مذهبی خود جهت بدهیم.

وی در پایان گفت: شما قدر خود را بدانید چراکه مدال نوکری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) را به هرکسی نمی‌دهند این نوکری مایه عزت و سربلندی شماست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi