یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تکمیل و  تجهیز بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان  در  مجلس،گفت: تکمیل و  تجهیز بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام الزامی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75372
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

لزوم تکمیل و  تجهیز بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی و بخش‌های مختلف در جریان مشکلات، کاستی‌ها، موانع و مطالبات مورد نیاز جهت راه اندازی کامل آن قرار گرفت.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان  در  مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن تشکر از همه افرادی که در ایجاد و تجهیز بیمارستان موثر بوده اند و تیمی که هم اکنون روی راه اندازی آن کار می‌کند، اظهار کرد: برای بهره برداری از فاز اول بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام یک سری مشکلات وجود دارد که برای رفع موانع نیاز به یک ارتباط بین بخشی بین دستگاه‌های مختلف داریم که درحوزه هایی مانند راه دسترسی، زیرساخت‌های برق، آب و… باید همه پای کار آمده و کمک کنند.

 وی ادامه داد: به زودی جلسه‌ای با مدیران مربوطه مانند شهرداری، آبفا، راه و شهرسازی، شرکت برق و دانشگاه علوم پزشکی جهت حل این مشکلات برگزار خواهیم کرد.

فلاحی عنوان کرد: با توجه به فضاسازی‌های خوب و مناسب که در این بیمارستان وجود دارد، مسئله مهم دیگر تامین تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان است که حتماً باید وزارت بهداشت در این زمینه کمک کند که در همین راستا جلسه‌ای با وزیر بهداشت هماهنگ شده تا به اتفاق مسئولین استان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز این بیمارستان رایزنی و مطالبه‌گری کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان ایلام مسیر اصلی اربعین است تجهیز این بیمارستان برای ما بسیار اولویت دارد و حتماً دولت محترم باید پای کار این بیمارستان باشد./

فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi