چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان نظرآباد، گفت: فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96096
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان نظرآباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: بی‌حجابی رمز جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان سرمایه‌گذاری زیادی روی این مسئله کرده‌اند اما قطعاً با همکاری هم مثل همیشه این جنگ نیز با شکست دشمن همراه خواهد بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس به عملکرد دستگاه‌ها در بحث عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: گزارش خوبی از دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان به گوش نمی‌رسد از ۳۲ دستگاه ۳۰ دستگاه در مسئله حجاب کم‌کاری داشته و به وظایف خود به درستی عمل نکردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن با ابزار رسانه‌ای کار می‌کند.

حدادی به مشکلات کشاورزی و آب پرداخت و گفت: در بخش کشاورزی مشکلات جدی آب داریم به ویژه در این حوزه شناسنامه‌دار شدن چاه‌های آب مهم و اقدامی اساسی است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به بخش تولیدکنندگان حوزه کشاورزی تعطیل شده است، اظهار کرد: در زمان مهم و اساسی برداشت محصول قطعی برق داریم که کار برداشت را کند می‌کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه تصفیه‌خانه نظرآباد برای ما مهم بود و ساخت آن ۶ سال طول می‌کشید، افزود: برای همین تا برای نظرآباد تصفیه‌خانه ساخته شود، تصفیه‌خانه مهستان را ارتقا دادیم تا در شهریور یا مهر ماه آب سد طالقان را به نظرآباد برسانیم.

وزارت نیرو بر تامین آب پایدار ‌سیستان و بلوچستان ‌تمرکز کند
دنبال کنید

وی تصریح کرد: فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است، همچنین پلی‌کلینیک تخصصی نظرآباد شهریور کلنگ‌زنی می‌شود.

حدادی خاطرنشان کرد: کمبود آمبولانس و پزشک متخصص در نظرآباد وجود دارد که با وزیر بهداشت رایزنی کردیم و وی دستور ویژه برای حل این مشکلات داد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه در زمینه آب شرب روستاهای نظرآباد اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، متذکر شد: درمانگاه شبانه‌روزی در بخش تنکمان احداث خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi