شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه راه آهن در مسیر کرمانشاه به خسروی در دستور کار قرار بگیرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس،گفت: تکمیل پروژه راه آهن در مسیر کرمانشاه به خسروی در دستور کار قرار بگیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تکمیل پروژه راه آهن در مسیر کرمانشاه به خسروی در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در آینده نزدیک،گفت: در سفر پیش رو که البته هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست باید کارهای بزرگی از رییس جمهور بخواهیم.

 نماینده مردم کرمانشاه در  مجلس شورای اسلامی از این سفر به عنوان یک فرصت خوب برای استان یاد کرد و افزود: اگر در این سفر بدنبال پروژه های کوچک باشیم توفیقی که باید حاصل نشده و فرصت این سفر برای استان را از دست می دهیم.

رشیدی در  تشریح اولویت های مهم استان در این سفر گفت: یکی از اولویت های مهم بحث زیرساخت های حوزه راه است که ازجمله مهمترین آنها آزادراه تهران-خسروی و نیز تکمیل پروژه راه آهن در مسیر کرمانشاه به خسروی است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تکمیل سامانه گرمسیری را هم از دیگر اولویت های مهم استان برشمرد و افزود: پروژه سردسیری هم باید یکی از خواسته های مهم استان در این سفر باشد، چرا که تامین مناسب آب شرب، کشاورزی و آب صنعت شهرستان کرمانشاه در گرو آن است.

رشیدی گفت: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: پروژه سردسیری از سیروان شروع شده و در امتداد خود می تواند شهرهای روانسر، پاوه، جوانرود، کوزران و ماهیدشت و کرمانشاه را مشروب کند.

رشیدی تخصیص اعتبارات سد بیستون را هم اولویت مهم دیگر استان در این سفر عنوان کرد و افزود: تکمیل این سد برای مقاصد کشاورزی و گردشگری الزامی است.

چندین روستای بخش مشراگه رامشیر به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در کنار اینها پروژه هایی مانند ساماندهی حاشیه قره سو، تصفیه خانه کرمانشاه و پروژه آبشوران هم باید در این سفر مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به همراهی وزیر کشاورزی در این سفر گفت: قول مصوبات خوبی را در حوزه کشاورزی برای استان گرفته ایم که در این سفر انجام شده و اتفاقات خوبی را در حوزه کشاورزی و دامداری استان رقم می زند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi