شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم

به گزارش کرونا از سی‌سخت، کورش درخشان زاده فرماندار دنا به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف بازدید و بر نحوه کار پیمانکاران نظارت کردند. درخشان زاده فرماندار دنا گفت: جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان دنا از مدیر کل راه و شهرسازی دعوت شده تا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75351
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم

به گزارش کرونا از سی‌سخت، کورش درخشان زاده فرماندار دنا به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف بازدید و بر نحوه کار پیمانکاران نظارت کردند.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان دنا از مدیر کل راه و شهرسازی دعوت شده تا از نزدیک بر عملیات آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف نظارت کنند.

فرماندار دنا اظهار داشت: محل اعتبار این پروژه ها از محل باز آفرینی شهری اداره راه وشهرسازی است که علاوه بر این پروژه، پروژه های دیگری را هم خواهیم داشت.

فرماندار دنا گفت: خبر خوبی برای مردم سی‌سخت این که پس از سالها پروژه پل بزرگ پل‌کلو به مرحله مناقصه رفته و با اعتباری بسیار خوب به زودی عملیاتی خواهد شد.

راستا مدیرکل راه و شهرسازی هم گفت: به اتفاق فرماندار دنا از پروژه های در حال اجرا در شهر سی سخت و جاده یاسوج -پاتاوه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به طول ۵کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰درصد بازدید کردیم که خوشبختانه همه پروژه ها با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا هستند فقط بعضی از پروژها  معارض دولتی مثل تیر برق و آب وگاز  داشتند که با پیگیری فرماندار این مهم در حال برطرف شدن است.

راستا اظهار داشت: پروژه مهم دیگری که داریم پروژه روکش آسفالت سی سخت با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که با سرعت در حال اجراست. یکی دیگر از پروژهای مهم ما پروژه جاده یاسوج به سی‌سخت است که در حال عملیاتی شدن بوده و دهانه ورودی تونل ها به پایان رسیده و پیمانکار در حال آماده شدن برای حفر تونل‌هاست.

سینما آزادگان مشکین‌شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می‌شود
دنبال کنید

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم 5

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم 6

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم 7

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi