جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آخرین اخبار از تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران با لباس شخصی در زاهدان

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کلیپ و خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت نیروهای نظامی لباس شخصی در شهر زاهدان به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود. به گزارش کرونا، علی رحیمی درباره جزئیات انتشار خبر به همراه کلیپی در یکی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75321
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

آخرین اخبار از تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران با لباس شخصی در زاهدان

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کلیپ و خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت نیروهای نظامی لباس شخصی در شهر زاهدان به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

به گزارش کرونا، علی رحیمی درباره جزئیات انتشار خبر به همراه کلیپی در یکی از شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه در اثر تیراندازی افراد مسلح در بلوار پرستار زاهدان داخل مغازه ای در یکی از میلان های این بلوار دو مامور لباس شخصی هدف مستقیم گلوله قرار گرفته و شهید شده اند، بیان کرد: محتوای خبر و کلیپ غیرواقعی و قویا تکذیب می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر کذب بودن این خبر با محتوای غیر واقعی تیراندازی به سمت ماموران انتظامی، افزود: از مردم عزیز انتظار داریم اخبار را از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند و خبرهایی که گاها با هدف تشویش اذهان عمومی منتشر می شود به هیچ عنوان اعتنا نکنند.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به جرم بودن نشر اخبار جعلی پلیس با انتشار دهندگان این گونه محتواها برخورد قانونی می کند.

گفتنی است؛ روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شده بود که در خبر پیوست آن سوءقصد به دو مامور انتظامی عنوان شده بود که پلیس خبر منتشر شده را تکذیب کرد و توضیحات لازم را اطلاع رسانی کرد.

منبع: فارس

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi