شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی امام خمینی (ره) در قاب شبکه استانی دنا

به گزارش کرونا از یاسوج، سیمای شبکه استانی دنا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، با برنامه «آرام جان» به واکاوی ابعاد نورانی و شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی آقای بهروز احمدی و اجرای عبدالعزیز تقی‌زاده به مدت سه شب از روز جمعه ۱۳ خرداد ماه  الی ۱۵

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75246
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

بررسی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی امام خمینی (ره) در قاب شبکه استانی دنا

به گزارش کرونا از یاسوج، سیمای شبکه استانی دنا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، با برنامه «آرام جان» به واکاوی ابعاد نورانی و شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی آقای بهروز احمدی و اجرای عبدالعزیز تقی‌زاده به مدت سه شب از روز جمعه ۱۳ خرداد ماه  الی ۱۵ خرداد از ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده بر روی قاب تلویزیونی شبکه دنا می رود.

برنامه « نگاه روز» از دیگر برنامه‌های معاونت سیما در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد است که با دعوت از کارشناسان برجسته استانی به سیره شخصیتی امام راحل و نیز تبیین ناگفته‌هایی از زندگی مبارزاتی ایشان خواهد پرداخت.

این برنامه ها دارای آیتم‌های مختلفی شامل دعوت از هنرمندان، شعرا، گزارش های مردمی و خاطره‌گویی است.

معاونت صدا نیز با برنامه های «یاد یار» و «حماسه ماندگار» میهمان رادیو دنا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه است که این دو ویژه برنامه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۵۵ دقیقه بر روی آنتن رادیو دنا خواهد رفت.
همچنین ارتباط استودیویی با شهرستان‌های اراک، قم، مشهد و شهر خمین به عنوان زادگاه امام راحل از دیگر برنامه های رادیو دنا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه است.

آماده‎ سازی تیم‎های خبری در شهرستان‌ها و مرکز استان برای پوشش خبری مراسم عزاداری، مصاحبه با اقوام مختلف استان در خصوص شخصیت ملکوتی و بارز حضرت امام (ره)، تولید و پخش مستند خبری نقش یاران امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد در راهنمایی مردم قبل و بعد از انقلاب و آغاز زعامت رهبری از برنامه‌های معاونت خبر در روز ۱۴ خرداد است.

فرمانده انتظامی:بیش از ۳۲۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد
دنبال کنید

معاونت فضای مجازی نیز نیز به مناسبت سی ‎و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تولید نماهنگ « امام و انقلاب و ویدئو کامنت از نگاه رهبری » را برای هم استانی‌ها تدارک دیده است.

بررسی آغاز زعامت مقام معظم رهبری، نقش مکتب امام راحل در اندیشه انقلاب اسلامی و بازخوانی نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف شبکه استانی دنا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi