جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دلجویی سفیران حرم کریمه اهل‌بیت(س) از خانواده جانباختگان حادثه متروپل

حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: در ایام میلاد بانوی کرامت و دهه کرامت سفیران کریمه در مناطق مختلف استان قم و ۱۳ استان دیگر برنامه‌های فرهنگی را برگزار خواهند کرد. وی گفت: کاروان‌های سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی و یک سخنران و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75225
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

دلجویی سفیران حرم کریمه اهل‌بیت(س) از خانواده جانباختگان حادثه متروپل

حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: در ایام میلاد بانوی کرامت و دهه کرامت سفیران کریمه در مناطق مختلف استان قم و ۱۳ استان دیگر برنامه‌های فرهنگی را برگزار خواهند کرد.

وی گفت: کاروان‌های سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی و یک سخنران و مداح در استان‌های تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مازندارن، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، زنجان، سمنان، خوزستان، لرستان، بوشهر و یزد حضور می بایند و در مراسم مختلف توزیع متبرکات فاطمی را خواهند داشت.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: برنامه هایی با محوریت دهه کرامت، جشن میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر، اجرای پویش سراسری فدای دخترم، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ها، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدای مرکز استان ها،  بازدید از مجموعه های دانش بنیان و دیدار با فعالان حوزه تولید در استان ها در دستور کار سفیران کریمه است.

وی افزود: یک گروه از سفیران عرب زبان حرم کریمه اهل بیت(س) برای عرض تسلیت و دلجویی از خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان از طرف آستان مقدس حضرت معصومه (س) در این شهر حضور خواهند یافت و برنامه های فرهنگی در این شهر خواهند داشت.

احمدی با اشاره به برنامه‌های سفیران کریمه در استان قم به حضور دو کاروان در راه آهن و عوارضی استان قم برای استقبال از زائران در سالروز میلاد بانوی کرامت خبر داد و گفت: حضور در دانشگاه های علوم پزشکی استان، بیمارستان ها سازمان صنایع دفاع و همایش نیروی انتظامی از برنامه های سفیران کریمه در روز میلاد بانوی کرامت است.

گردش مالی بیش از ۳هزار میلیاردی صنعت پرورش ماهیان سردآبی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی افزود: حضور در مساجد منتخب، پایگاه های مقاومت، بوستان‌ها، نماز جمعه های استان، منزل خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، منزل خادمین متوفی، بهزیستی ها، خانه های سالمندان، مراسم غبار روبی امام زادگان و گلزار های شهدا، کارخانجات تولیدی بزرگ و ارگان های دولتی از دیگر برنامه های سفیران کریمه در استان قم است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/ی


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi