شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید نایب رییس مجلس از پروژه‌های ورزشی شهر یزد/ نحوه آبرسانی به ناحیه صنعتی نساجی مریم آباد بررسی می‌شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی از پروژه های عمرانی شهر یزد از پروژه های نیمه کاره ورزشی شهر یزد بازدید کرده و در جریان موانع تکمیل و بهره برداری از آنها قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75222
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

بازدید نایب رییس مجلس از پروژه‌های ورزشی شهر یزد/ نحوه آبرسانی به ناحیه صنعتی نساجی مریم آباد بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین در ادامه نظارت میدانی از پروژه های عمرانی شهر یزد، از پروژه مسکن مهر و مسکن جوانان زارچ بازدید کرد.

بر اساس این گزارش ۳۳۰ قطعه مسکن مهر در این منطقه قرار داشته که زیرسازی آنها به صورت کامل انجام نشده و مردم ساکن این منطقه با مشکلات بسیار زیادی اعم از نبود راه دسترسی، زیرساخت مناسب و جاده آسفالت مواجه هستند. همچنین در پروژه مسکن جوانان نیز ۹۶۰ قطعه پیش بینی شده که ۸۶۰ قطعه آن به مردم واگذار شده است اما با مشکلاتی نظیر نبود زیرساخت آب، برق، گاز دست و پنجه نرم می‌کنند. 

بازدید میدانی از پروژه ورزشگاه و استخر سرپوشیده مرحوم کریمی، ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه، پروژه روستایی کنار گذر یزد، پروژه تقاطع غیر هم سطح جاده فولاد و قطعه ۴ سیل بند یزد از جمله برنامه های دیگری بود که توسط نایب رییس مجلس با همراهی مسئولان استانی و محلی انجام  و مشکلات موجود برای بررسی و راهگشایی در جلسه جمع بندی احصا شد.

نیکزاد همچنین از ورزشگاه طلاییه یزد( دهکده المپیک) به عنوان بزرگترین طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان یزد طی یک و نیم دهه‌ی گذشته بازدید کرد. این مجموعه‌ بزرگ ورزشی با وسعت ۱۴۲ هکتار در حاشیه جاده کنارگذر یزد از سال ۱۳۸۶ کلید خورده ولی طی ۱۵ سال گذشته پیشرفت خوبی نداشته است. این طرح بزرگ مجموعه کاملی از نیازهای ورزشی استان را در بر می‌گیرد.

در ادامه نایب رییس مجلس شورای اسلامی به صورت میدانی از پروژه مسکن ۳۵۲ واحدی منطقه دانه سار( شهید محمد خانی) بازدید و در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده قرار گرفت، این مجموعه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و سازمان همیاری شهرداری های استان یزد  در حال ساخت است، اما با توجه به اینکه بهاى تمام شده این مساکن حدود یک میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان می‌شود و مردم تنها امکان دریافت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات دارند، تامین مابقی بها مسکن بسیار دشوار بوده و از توان مالی متقاضیان این واحدها خارج است لذا باید در این خصوص تدابیری صورت بگیرد که در جلسه جمع بندی در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.   

تلاش برای رفع مشکل آب برخی از روستاهای ملایر/ ساخت چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت
دنبال کنید

بازدید میدانی از ناحیه صنعتی نساجی مریم آباد ، برنامه نظارت دیگر نایب رییس مجلس بود. این ناحیه صنعتی ظرفیت ایجاد ۵۰۰ کارگاه نساجی را دارا بوده اما به شدت با مشکل نبود زیرساخت از جمله برق و آب مواجه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi