جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت افزایش بهره گیری از توانمندی مهارت آموزی جهاد دانشگاهی گیلان

نماینده مردم فومن در مجلس گفت: افزایش بهره گیری از توانمندی مهارت آموزی جهاد دانشگاهی گیلان ضرورت دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75204
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

ضرورت افزایش بهره گیری از توانمندی مهارت آموزی جهاد دانشگاهی گیلان

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،خلیل بهروزی فر در مراسم جشن ثبت نام هزارمین فراگیر در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن اظهار کرد: از حضور رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در شهرستان فومن بسیار خرسندیم و می دانیم که روحیه انقلابی دارد و خوشحالیم که این مسئولیت خطیر را در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان پذیرفت.

 نماینده مردم فومن و شفت در  مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری و کارهای های خوبی از سوی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در فومن در حال انجام بوده و این تلاش مایه مباهات شهرستان است.

بهروزی فر ادامه داد: در این مراسم شاهد حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ هستم و پر واضح است که این چنین گردهمایی هایی هماهنگی و همدلی را مضاعف می کند.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نیازمند مهارت های حرفه ای در زمینه اشتغال و کسب و کار هستیم، خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های جهاد دانشگاهی به عنوان مرکزی پژوهشگر در نظام اسلامی می توان قدم‌های مثبت تری در جهت تحقق کسب و کار و اشتغالزایی برداشت.

وی بیان کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی مهارت آموزی و پژوهشگری است و لذا در حوزه کسب و کار و اشتغالزایی، مهارت آموزی از الزامات و ضروریات محسوب می شود.

بهروزی فر تصریح کرد: فارغ التحصیلانی که در دانشگاه ها فقط در مسیر تئوری حرکت کردند حتما باید به مهارت مجهز شوند تا بتوانند وارد بازار کار و سرمایه شوند. متاسفانه نرخ بیکاری همچنان بالاست و جوانانی هستند که تاکنون نتوانستند وارد کسب و کار شوند.

کارخانه ظروف شیشه‌ای و کارخانه سیمان در گرمی بلاتکلیف مانده است
دنبال کنید

نماینده فومن در مجلس اضافه کرد: آمار خوبی در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن در جهت مهارت آموزی اعلام شده و حتی به شهرستان های مجاور هم خدمات رسانی و مهارت آموزی داشته است لذا آمادگی داریم این مرکز را همراهی کنیم تا موفقیت های درخشان تری را کسب کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi