یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روش های از بین بردن جوش سرسیاه روی بینی، چانه و پا

صورت از جمله عضوی است که چه آقایان و چه بانوان به آن توجه دارند؛ اما بی‌توجهی به آن باعث بروز برخی بیماری پوستی از جمله جوش می‌شود. آکنه‌هایی که با نام جوش سرسیاه شناخته می‌شوند، یکی از آزاردهنده‌ترین رخدادها برای افراد خصوصاً خانم‌ها به شمار می‌روند؛ این نوع آکنه که معمولاً بر روی بینی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75180
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

کرونا :

روش های از بین بردن جوش سرسیاه روی بینی، چانه و پا

صورت از جمله عضوی است که چه آقایان و چه بانوان به آن توجه دارند؛ اما بی‌توجهی به آن باعث بروز برخی بیماری پوستی از جمله جوش می‌شود. آکنه‌هایی که با نام جوش سرسیاه شناخته می‌شوند، یکی از آزاردهنده‌ترین رخدادها برای افراد خصوصاً خانم‌ها به شمار می‌روند؛ این نوع آکنه که معمولاً بر روی بینی، زیر چانه و کف پا بروز پیدا می‌کند، با وجود ریز بودن، زیبایی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به همین جهت می‌بایست با استفاده از روش‌های درمانی موثر و مناسب برای درمان و از بین بردن جوش سرسیاه اقدام شود؛ چراکه داشتن پوستی شفاف و یکدست موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد نیز خواهد شد. به همین جهت در ادامه‌ی این مقاله بهترین راهکارهای درمان جوش‌های سر سیاه به تفصیل بیان می‌شود.

روش های از بین بردن جوش سرسیاه روی بینی، چانه و پا 4

آیا برای از بین بردن جوش سرسیاه درمان خانگی وجود دارد؟

طبیعتاً با بروز جوش‌های سر سیاه در ابتدا افراد به دنبال راهکارهای خانگی درمان خواهند بود، زیرا استفاده از درمان‌های کم هزینه و در دسترس اولویت همه‌ی افراد محسوب می‌شود. بر اساس تحقیقات به عمل آمده برای از بین بردن این نوع جوش‌های سیاه درمان خانگی وجود دارد که برخی از بهترین آن‌ها عبارت هستند از:

  1. با جدا کردن زرده و سفیده‌ی تخم مرغ یک ماسک عالی برای از بین بردن جوش‌های سر سیاه در دسترس خواهد بود؛ چراکه با مالیدن سفیده‌ی تخم مرغ و قرار دادن دستمال کاغذی تمیز بر روی آن می‌توان این نوع جوش را از بین برد.
  2. برای درمان کردن جوش سرسیاه در خانه ترکیب عسل ارگانیک و دارچین نیز بسیار موثر می‌باشد. این ترکیب که به صورت روزانه بین سه تا پنج دقیقه می‌بایست بر روی پوست باقی بماند آثار مثبتی را به همراه داشته است.
  3. ترکیب کردن جوش شیرین با آب نیز خمیری را به وجود می‌آورد که با مالیدن بر روی نواحی مورد نظر می‌توان جوش‌های سر سیاه را از بین برد.
  4. اگر خاک رس در دسترس باشد از ترکیب آن با کمی سرکه سیب هم می‌توان خمیری به شکل ماسک تهیه و برای درمان جوش سرسیاه مورد استفاده قرار داد.
امید بستن به «بایدن» بی‌تدبیری است
دنبال کنید

موارد فوق تنها بخش کوچکی از راهکارهای موجود برای درمان جوش‌های سر سیاه به شمار می‌روند و درمان‌های خانگی تعداد بیشتری هم دارند. این در حالی است که اگر شما هم به دنبال یک روش درمان راحت و بی دردسر باشید، به هیج وجه درمان خانگی پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. به طور کلی روش‌های خانگی زمان زیادی صرف خواهد کرد و درمان با آن نسبی است، بنابراین می‌بایست سراغ راهکارهای تضمینی‌تر بروید.

راهکارهای سریع و آسان مقابله با جوش سرسیاه

اگر به دنبالی روشی سریع برای درمان کردن جوش‌های سر سیاه هستید به جای تهیه‌ی لوازم ماسک خانگی، سراغ یک فروشگاه معتبر لوازم آرایشی بروید که یکی از محصولات زیر را موجود داشته باشد. محصولات زیر از جمله موثرترین گزینه‌ها برای درمان جوش سرسیاه به شمار می‌روند:

روش های از بین بردن جوش سرسیاه روی بینی، چانه و پا 5

  • چسب پاکسازی کننده جوش‌های سر سیاه مخصوص بینی lanbena
  • ماسک ساشه‌ای ماچا
  • ماسک استیکی ضد جوش‌های سر سیاه با عصاره توت فرنگی و عصاره بادمجان
  • فوم شستشوی ویتامین سی و…

بنابراین به وضوح روشن است که روش‌های ساده و در دسترس موثر برای درمان این مشکل پوستی و از بین بردن آکنه سیاه وجود دارد. اگرچه برای استفاده از محصولات فوق، می‌بایست مبالغی پول نقد بپردازید، اما مبلغ خرید محصول در مقایسه با فوائد و مزایایی که دارد به هیچ وجه چشمگیر نخواهد بود.

با میس ملون جوش‌های سر سیاه را فراموش کنید!

یکی از فروشگاه‌هایی که تمامی محصولات فوق را در ویترین مجازی خود به فروش می‌رساند، فروشگاه پیشرفته و مشهور میس ملون است که امروزه به عنوان یکی از بهترین مراجع خرید شناخته می‌شود. این سایت اختصاصی لوازم آرایشی و بهداشتی تمامی محصولاتی که مورد نیاز بانوان باشد را به فروش می‌رساند، به همین جهت با ورود به سایت به راحتی می‌توانید تمامی مایحتاج خود را خریداری کنید.

واکنش جالب کدخدایی به شایعه نامزدی‌اش برای ریاست دیوان محاسبات
دنبال کنید

این سایت که ارائه دهنده محصولات اصل و اورجینال می‌باشد، دارای امکان مشاوره رایگان و ۲۴ ساعته، ارسال رایگان برای خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان، ضمانت اصالت و سلامت کالا، اختصاص دادن هدیه به خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان و بسته بندی اصولی کالا می‌باشد. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت خرید از missmelonbeauty بهترین تصمیم هر بانوی ایرانی محسوب می‌شود، پس همین حالا روی لینک کلیک کنید و انواع ماسک جوش سرسیاه و تونر مناسب پوست خود را با آرامش خاطر خریداری نمائید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi