شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید وزیر راه از بیمارستان شریف آباد پاکدشت؛ قول مساعد اختصاص بودجه برای تکمیل بیمارستان

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مقرر گردید بودجه ای برای تسریع در تکمیل بیمارستان زعیم شریف آباد پاکدشت در نظر گرفته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75082
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

بازدید وزیر راه از بیمارستان شریف آباد پاکدشت؛ قول مساعد اختصاص بودجه برای تکمیل بیمارستان

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا معاون وزیر بهداشت از پروژه های بیمارستانی حوزه انتخابیه بازدیدی داشتند و مورد بررسی قرار دادند تا تصمیاتی در این رابطه اخذ شود.

وی افزود: همچنین از بیمارستان زعیم شریف آباد پاکدشت هم بازدیدی به عمل آوردند و دستوراتی نیز برای تسریع در تکمیل بیمارستان دادند که امیدوارم دانشگاه شهید بهشتی با جدیت این موضوعات را انجام دهد و امکانات و تجهیزات را هم تامین کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس بیان کرد: اخیرا هم وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از بیمارستان زعیم شریف آباد بازدیدی داشتند و دستوراتی در خصوص تامین امکانات و تسریع در تکمیل آن دادند و مقرر گردید اعتبارات مورد نیاز اختصاص پیدا کند.

بشیری بیان کرد: امیدوارم وزارت بهداشت موضوع حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت را با جدیت دنبال و درصدد حل آنها برآید تا اینکه مردم شاهد کمبودها در این حوزه نباشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi