جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بحران آب در روستاهای کهگیلویه

به گزار‌ش کرونا از کهگیلویه، با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، جمعی از مدیران کل استانی، نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی  جلسه‌ای با موضوع پیگیری مشکلات پروژه‌های این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد. سید عبدالعزیز موسوی در این جلسه ورودی‌های دهدشت را مهم‌ترین مشکل اساسی این شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

بحران آب در روستاهای کهگیلویه

به گزار‌ش کرونا از کهگیلویه، با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، جمعی از مدیران کل استانی، نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی  جلسه‌ای با موضوع پیگیری مشکلات پروژه‌های این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سید عبدالعزیز موسوی در این جلسه ورودی‌های دهدشت را مهم‌ترین مشکل اساسی این شهرستان عنوان و اظهار کرد: ورودی دهدشت_ سوق با ۲۹ میلیارد اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز، اما پیمانکار پروژه را رها کرده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: ورودی بهبهان‌_دهدشت تکمیل و تحویل اداره راهداری داده شده، کارهای از قبیل روشنایی و نیوجرسی لازم دارد.

وی خواستار سرعت دادن ورودی مسیر چرام_دهدشت شد.

موسوی، ورودی دهدشت_ طولیان را ورودی مسئله‌ساز شهرستان عنوان و بیان کرد: این ورودی همچنان در بلاتکلیفی و کد اعتباری ندارد، پیمانکار هر از گاهی یک قسمت را نیمه‌کاره رها می‌کند که مشکل‌ساز شده و این پروژه به روح مردم ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه چندین سال ورودی‌های شهرستان رها شده‌اند و هیچ‌کدام به بهره‌برداری نمی‌رسند گفت: اگر هر پنج سال یک‌بار روی یکی از این ورودی‌ها سرمایه‌گذاری می‌شد الان چهار ورودی تمام شده بودند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، از بافت تاریخی دهدشت، بازارچه، نبود ماشین‌آلات در حوزه راهداری، پروژه‌های آب و کشاورزی و انتقال آب، نوسانات حوزه برق و عدم اینترنت در روستاهای شهرستان به عنوان بخشی از مشکلات شهرستان نام برد و اظهار کرد: تمام روستاهای شهرستان از عدم آنتن‌دهی گلایه دارند.

وی معضل اصلی شهرستان کهگیلویه را بحران آب عنوان و تصریح کرد: شبکه‌های آبرسانی تمام روستاهای شهرستان با مشکل مواجه هستند و برخی روستاها حتی به مدت یک ماه آب ندارند.

حضور حماسی مردم پرند در راهپیمایی 22 بهمن + فیلم
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi