شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل/ مجوز دریافت 2 دستگاه ام آر آی برای بیمارستان زابل اخذ شد

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده طی توافق صورت گرفته با بنک مسکن و از طریق ماده ۵۶ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75043
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

اختصاص 200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل/ مجوز دریافت 2 دستگاه ام آر آی برای بیمارستان زابل اخذ شد

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های سیستان اشاره کرد و گفت: با رایزنی هایی که انجام گرفت مجوز ۲ دستگاه ام آر آی اخذ شد و در حال حاضر نیز در انتظار دریافت و نصب آنها در بیمارستان زابل هستیم تا در جهت خدمات دهی به مردم فعال شوند.

وی افزود: همچنین مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی زابل به کمک بخش خصوصی سطح خدمات دهی دیالیز بیمارستان را افزایش دهند تا شاهد رضایتمندی مردم در این زمینه باشیم.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته بخش دیالیز بیمارستان شهرستان هیرمند هم در هفته های آتی افتتاح می شود که این موضوع می تواند خدمات به بیماران ارائه دهد و سطح نگرانی های مردم در این زمینه را کاهش می دهد.

سرگزی اظهار کرد: توافقی با بانک مسکن انجام گرفت تا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان را برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص دهد و قطعا با این اقدام شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده درمانگاه شهر ادیمی هم تجهیز و هفته گذشته افتتاح گردید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi