شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد معشوره نیاز است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با اشاره به قول مساعد رئیس مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبار سد معشوره گفت: حدود هشت هزار میلیارد تومان برای احداث این سد نیاز است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74992
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد معشوره نیاز است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا مبلغی اظهار کرد: سد معشوره یکی از مطالبات اساسی مردم لرستان است که اقتصاد این استان را در صورت راه‌اندازی متحول می‌کند و علاوه بر آن هزاران هکتار از اراضی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان را آبیاری می‌کند.

وی با اشاره به نقش سد معشوره برای جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب افزود: ذخیره آب در لرستان باعث می‌شود که این استان و استان‌ پایین‌دست خوزستان نیز از خسارات سیل در امان بماند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای احداث سد معشوره استفاده می‌کنیم، عنوان کرد: پیگیری‌هایی برای راه‌اندازی این سد در سفر آذرماه سال گذشته رئیس‌جمهور به لرستان انجام شد که آیت‌الله ابراهیم رئیسی نیز قول مساعد و دستور لازم را نسبت به احداث سد معشوره صادر کرد.

وی با اشاره به دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رایزنی‌هایی در این دیدار پیرامون افزایش اعتبار سد معشوره مطرح شد که رئیس مجلس نسبت به افزایش اعتبار این سد قول مساعد داد.

مبلغی با بیان اینکه اعتبار سد معشوره هم‌اکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است، گفت: حدود هشت هزار میلیارد تومان برای احداث این سد نیاز است که از طریق پیگیری با مراجع ذی‌صلاح درصدد افزایش اعتبار سد معشوره هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi