جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه‌های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74897
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تکمیل پروژه‌های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مجتبی بخشی پور در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلام آبادغرب که در سالن فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات مجلس در حوزه اشتغال بیشتر فاصله ۱۵ تا ۲۹ سال سن جوانان محسوب شده که طی چندسال اخیر این سن به ۱۸ تا ۳۵ سال تغییر یافته است که این افزایش سن نشان دهنده پیری در جامعه است‌.

وی به چالش‌های موجود در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروی سیاسی، نگاه سیاسی به ورزش، پیشبرد غیر کارشناسی و اولویت بندی اشتباه از جمله مشکلات و ضعف‌هایی است که نیازمند توجه بیشتر است‌.

نماینده مردم شهرستان‌های اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ورزش‌ها را به هرم تشبیه کنیم قاعده این هرم از لحاظ هزینه‌ها ورزش همگانی با ۲۵ میلیون جمعیت بوده و پس از آن ورزش حوزه دانش آموزی با جمعیتی ۲۰ میلیون نفر قرار داشته و در در آخر حوزه‌های قهرمانی و حرفه‌ای باید باشد در صورتی که این روند در حاضر بر عکس عمل می‌کند.

بخشی پور با اشاره به طرح‌های اجرایی در مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزش و جوانان، بیان کرد: نگاه مجلس شورای اسلامی در ساختار بودجه‌ای باید انضباط بخشی به بودجه سال ۱۴۰۱ باشد و بودجه‌بندی‌های عمرانی در استان‌ها از حوزه عمرانی کشور جدا شود و مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: شفافیت یکی از مسائل مهمی است که باید در دسترس عموم مردم قرار گرفته و دولت در حوزه‌های مربوط به مردم پیگیری و تدابیر بیشتری به کار گیرد.

دیدار و گفت و گو با وزیرجهاد کشاورزی؛ پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان نی ریز، استهبان و بختگان
دنبال کنید

نماینده مردم شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات موجود در جامعه موانعی بر سر راه جوانان ایجاد کرده، تاکید کرد: در سال ۹۸ وزارت ورزش و جوانان رسالت اصلی خود را رفع مسائل جوانان در زمینه اشتغال، مسکن ازدواج و… دانسته و وعده‌های داده شد که تا امروز تحقق نیافته است.

بخشی پور در ادامه با بیان درخواست‌هایی از وزیر ورزش و جوانان کشور، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رودکه وزیر ورزش و جوانان برای تسریع در اجرای ۲۰ پروژه زمین ورزشی اعتبارات لازم برای فراهم کردن تجهیزات سالن‌های ورزشی بازدید شده و تکمیل استادیوم در شهرستان دالاهو را مورد توجه و مساعدت قرار دهند تا به نتایج خوبی دست یابیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi