چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

آب اصلی‌ترین مسئله مردم در شهرستان دشتستان است

نماینده مردم دشتستان در مجلس،گفت: آب اصلی‌ترین مسئله مردم در شهرستان دشتستان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74772
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

آب اصلی‌ترین مسئله مردم در شهرستان دشتستان است

 به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت،ابراهیم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار دشتستان اظهار کرد: امروز روز بزرگی برای شهرستان دشتستان است چراکه این شهرستان بزرگ امروز در عرصه مدیریتی تعیین تکلیف شد.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بزرگی دشتستان به مردان و زنان آن، شهدا و رزمندگان، متخصصین، جوانان و نخبگان و همه مردم آن است.

وی ادامه داد: در شهرستان هم همین رویکرد را داشتیم اما تاکید داشتم که دشتستان باید از سوی دشتستانی‌ها اداره و با محوریت نیروهای انقلابی مدیریت شود.

وی فرماندار جدید شهرستان دشتستان را فردی فرهیخته، انقلابی و دارای همت بلند خواند و بیان کرد: در این مدت هرچه گفته‌ایم بر اساس منافع و مصالح مردم دشتستان بوده است، سعی کردیم که در همه تصمیم‌ها مصلحت مردم مدنظر باشد و از سر خودخواهی یا منفعت شخصی تصمیم و موضع نگیریم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دشتستان و با بیان اینکه آب اصلی‌ترین مسئله مردم در شهرستان دشتستان است تصریح کرد: سد دالکی و آبشیرین‌کن های دشتستان، طرحهای آبخیزداری و دیگر طرح‌ها باید به سرانجام برسد و برای نوسازی شبکه اقدامات اساسی شود.

رضایی با تقدیر از تلاش فعالان حوزه سلامت در دشتستان تاکید کرد: یک بیمارستان کفاف شهرستان را نمی‌دهد و باید ساخت بیمارستان ١٧ شهریور سرعت بگیرد.

وی رفع مشکلات حوزه اشتغال را ضروری دانست و اضافه کرد: همه باید همت کنیم که فعالیت‌های اشتغال‌زا حمایت شده و گسترش یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi