سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مشکل راه های مواصلاتی شاهین دژ و تکاب باید رفع شود

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: آذربایجان‌غربی در برخی شاخص‌ها از جمله راه‌های مواصلاتی بسیار عقب‌مانده است و این عقب‌ماندگی در شهرستان‌های تکاب و شاهین‌دژ به مراتب بیشتر خود را نشان می‌دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74689
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

مشکل راه های مواصلاتی شاهین دژ و تکاب باید رفع شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسن همتی با اشاره به اینکه سفر آیت‌الله رئیسی به آذربایجان‌غربی از چند جهت حائز اهمیت است، اظهار کرد: اینکه پس از تحولات اقتصادی کنونی و به عبارتی جراحی اقتصادی، رئیس‌ جمهور در ابتدا به میان مردم تهران رفت و پس از آن به این استان سفر کرد بدین معنا‌ست که به طرز شفافی در پشت طرح هدفمندی یارانه‌ها ایستاده و بنایش اجرای این طرح عدالت‌محور است و در حالت کلی خود را از مردم پنهان نکرد.

وی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های حساس کشور است که تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته ‌در حالی که با چند کشور همسایه بوده و از قومیت‌های مختلف برخوردار است.

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی، با ابراز خرسندی از اینکه این سفر را بسیار مثبت ارزیابی می‌کند گفت: چون در چند مورد به ویژه در موضوع معادن، صحبت‌هایی با رئیس‌جمهور انجام شد که نظر مساعد آیت‌الله رئیسی را در پی داشت.

وی بیان کرد: آذربایجان‌غربی در برخی شاخص‌ها از جمله راه‌های مواصلاتی بسیار عقب‌مانده است و این عقب‌ماندگی در شهرستان‌های تکاب و شاهین‌دژ به مراتب بیشتر خود را نشان می‌دهد.

همتی اظهار داشت: خوشبختانه برای توسعه و بهبود راه‌های زمینی اعم از راه‌های بین شهری و بین‌استانی و راه روستایی و همچنین مسیر ریلی در سطح استان و حوزه انتخابیه تکاب و شاهین‌دژ نیز بودجه بسیار خوبی در نظر گرفته شده که این امر ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی همچنین توجه فراوانی به سرمایه‌گذاری در استان دارد و با توجه به مرزی بودن آذربایجان‌غربی، این موضوع مورد توجه ویژه هیئت دولت قرار گرفت.

حقابه رودخانه هیرمند با دیپلماسی قوی در حال پیگیری است
دنبال کنید

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس‌ گفت: از سوی دیگر بحث بهداشت و درمان از موضوعات بسیار مهمی است که در این سفر مورد توجه قرار گرفت چون در برخی شهرها، شاخص‌های بهداشتی بسیار پایین است.

وی تصریح کرد: در مجموع دیدار آیت الله رئیسی با نخبگان و مردم، سفر مثبتی بود و نمایندگان مجلس در استان و خود دولت پیگیر حل مشکلات هستند و امید است که این سفر استانی، دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi