سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نگاه ابزاری به روابط عمومی صحیح نیست

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس با بیان اینکه نگاه ابزاری به روابط عمومی  صحیح نیست، گفت: علوم روابط عمومی علوم ساده ای نیست و دربرگیرنده روانشناسی، جامعه‌شناسی  است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74664
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

نگاه ابزاری به روابط عمومی صحیح نیست

احمد دنیا مالی در گفت وگو  با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح اولین همایش روابط عمومی در انزلی با انتقاد از نگاه ابزاری برخی مدیران نسبت به حوزه روابط عمومی تصریح کرد: نگاه ویژه و پرداختن به حوزه  روابط عمومی لازمه اصلی هر ارگانی است.

 نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نباید روابط عمومی را منعکس کننده رفتار برون سازمان بدانیم و از همین رو  به عقیده من در برخی از سازمان ها رفتار های درونی ای داریم که این رفتار درونی باید در یک جریان پویا و شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.

  دنیامالی  ادامه داد:دوستان در همه حوزه ها درحال تلاش اند که این بسیار خوب است بنابراین ما اگر می خواهیم متحول باشیم می بایست به این تلاش ها ادامه دهیم و اجازه دهیم هرکسی در این حوزه ها صاحب فکر است بتواند نظرات خود را بیان کند.

 نماینده مردم بندر انزلی در مجلس با بیان اینکه نگاه ابزاری به روابط عمومی صحیح نیست یادآورشد: علوم روابط عمومی علوم ساده ای نیست و دربرگیرنده روانشناسی، جامعه‌شناسی  است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi