شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رایزنی جهت اخذ 5 دستگاه آمبولانس برای بخش های مختلف شهرستان اشترینان

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: پیگیری هایی نیز برای حل مشکلات درمانگاه اشترینان انجام شده و در حال رایزنی جهت اخذ ۵ دستگاه آمبولانس برای بخش های مختلف شهرستان اشترینان هستم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74659
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

رایزنی جهت اخذ 5 دستگاه آمبولانس برای بخش های مختلف شهرستان اشترینان

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی نیز برای حل مشکلات درمانگاه اشترینان انجام شده و در حال رایزنی جهت اخذ ۵ دستگاه آمبولانس برای بخش های مختلف شهرستان اشترینان هستم.

وی افزود: درخواست هایی هم برای اختصاص پزشک متخصص به حوزه انتخابیه بوده که قول هایی نیز در این رابطه داده شد و همچنین تلاش هایی هم برای اخذ مجوز دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد صورت گرفته است چرا استان ما نیاز به این دانشگاه دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: ریاست دانشگاه علوم پزشکی هم همراهی لازم را برای اخذ مجوز دانشگاه به شهرستان بروجرد دارد و رضایت نسبی مسئولان را در جهت انجام این کار مشاهده می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: درمانگاه زرین کوب و همچنین درمانگاه غربالگری شهرستان بروجرد را افتتاح کردیم و الان هم به دنبال جذب پرسنل این درمانگاه ها هستیم تا خدمات خود را ارائه دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi